mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Mniej pracy w gliwickim Oplu

Mniej pracy w gliwickim Oplu

Nacisk na wprowadzanie szybkich oszczędności, cały czas kryzysowo niski poziom sprzedaży na europejskim rynku motoryzacyjnym oraz niekorzystne prognozy sprzedaży na 2013 sprawiły, że szefostwo Opel/Vauxhall podjęło decyzję o ograniczeniu pracy linii montażowych w zakładach koncernu do dwóch zmian (a w przypadku Luton nawet do jednej).

Mniej pracy w gliwickim Oplu
Zmiany dotyczą również GMMP i od 3 grudnia 2012 montaż, lakiernia i część spawalni ma przejść na system dwuzmianowy, przy tempie linii produkcyjnej na poziomie 37,5 auta na godzinę. Cały czas na trzy zmiany pracować będą natomiast tłocznia, utrzymanie ruchu, pozostała część spawalni oraz obsługujące te obszary materiałówka oraz jakość - informuje zakładowa Solidarność.

Jednocześnie dyrekcja powołując się na „nowe, drastycznie niekorzystne warunki rynkowe” wystąpiła z propozycją zawarcia aneksu do porozumienia MoU (memorandum of understanding), które uwzględniałoby dodatkowe działania naprawcze. Takie aneksy, podpisano już we wszystkich pozostałych zakładach Opel/Vauxhall.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Koniec Ferrari California, czas na Portofino
Koniec Ferrari California, czas na Portofino
W końcu przyszedł czas na następcę Ferrari California. Tym razem włoska stajnia przenosi nazewnictwo ze zachodniego wybrzeża Stanów Zjednoczonych na włoską prowincję. Co zmieni się w nowym modelu?
Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic