mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Mojeauto.pl i otoMoto.pl patronami medialnym M2Rally

Mojeauto.pl i otoMoto.pl patronami medialnym M2Rally

W dniach 8-10 kwietnia br. w Świdnicy odbędzie się 2 runda Platinum Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski 39. Rajd Świdnicki-KRAUSE, znany z ubiegłych lat jako Rajd ELMOT. Na starcie pojawi się cała czołówka najszybszych kierowców w Polsce, w tym także Łukasz Markowski pilotowany przez Macieja Machelę. Reprezentanci zespołu M2Rally wystartują w tej imprezie za kierownicą Forda Fiesta R2. Portale Mojeauto.pl  oraz otoMoto.pl zostały patronatami medialnymi tej załogi.

Mojeauto.pl i otoMoto.pl patronami medialnym M2Rally
Dla naszej załogi - Łukasza Markowskego i Macieja Macheli, będzie to pierwszy start w tegorocznych Rajdowych Mistrzostwach Polski. W tym sezonie duet z Kłodzka zasiądzie w Fordzie Fiesta R2 i będzie zmagać się z innymi uczestnikami w pucharze Petronas Fiesta Sport Trophy. Z planowanych siedmiu załóg ostatecznie na liście zgłoszeń do 39. Rajdu Świdnickiego-KRAUSE znalazły się cztery ekipy, jednak to nie powinno zaburzyć atrakcyjności rywalizacji i dostarczeniu wielu wrażeń kibicom rajdowym. Jak podkreśla główny organizator pucharu, Stajnia Rajdowa G4: "...niewątpliwie miłym akcentem jest zgłoszenie do udziału PFST Łukasza Markowskiego, któremu gorąco kibicujemy."

Co na to sam zainteresowany? „To dla mnie kolejne wyzwanie!" - mówi Łukasz Markowski. "W zeszłym roku startowałem w tym rajdzie w nowym wówczas dla mnie Citroenie C2R2 MAX, a teraz niejako powtórka – będziemy jechać Fordem Fiesta R2. Jednakże napawa nas optymizmem zeszłoroczny wynik na KRAUSE 38. Rajdzie ELMOT, gdzie zajęliśmy 3 miejsce w Pucharze Citroen Racing Trophy. Liczymy na wsparcie wszystkich kibiców i do zobaczenia na OS-ach” - dodaje kierowca.

Zmiana auta to nie jedyna nowość – na sezon 2011, Platinum Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski, załoga Markowski / Machela została objęta patronatem medialnym przez Internetową Platformę Motoryzacyjną Mojeauto.pl. Przy okazji 39. Rajdu Świdnickiego-KRAUSE dodatkowym patronem medialnym zespołu został portal ogłoszeniowy otoMoto.pl. Również tam będziecie mogli znaleźć informacje o M2Rally!

KONKURSY:
Aby uczcić nawiązanie tej współpracy Mojeauto.pl wspólnie z partnerem - portalem ogłoszeniowym otoMoto.pl, zorganizowało konkurs dla kibiców, w którym główną nagrodą jest co-drive, czyli przejażdżka na prawym fotelu rajdowej Fiesty R2, podczas czerwcowych testów zespołu M2Rally. Co-drive odbędzie się przed kolejną rundą Rajdowych Mistrzostw Polski - Rajdem Karkonoskim. Co należy zrobić by wziąć udział w konkursie i wygrać?

Wystarczy podczas 39. Rajdu Świdnickiego-Krause zrobić ciekawe i oryginalne zdjęcie związane ze startem naszej załogi w tej imprezie (może być to zdjęcie samochodu, zdjęcie załogi, etc.) i przesłać je na adres: konkurs@mojeauto.pl, z dopiskiem: "M2Rally w akcji".

To jednak nie wszystko. Mamy też konkurs dla tych kibiców, którzy niestety nie będą mogli osobiście stawić się w Świdnicy, a rywalizację na odcinkach specjalnych będą śledzić za pomocą internetu. Jest to jednak konkurs niespodzianka, którego zasady ujawnimy dopiero w sobotę 9 kwietnia, w godzinach porannych. Jedyne co wystarczy, to śledzić na bieżąco pojawiające się informacje na Facebooku, w profilach mojeauto.pl, otomoto.pl, a także zespołu M2Rally: www.facebook.com/motoryzacja ; www.facebook.com/otomotopl ; www.facebook.com/m2rally lub też na stronie internetowej: www.mojeauto.pl. Więcej informacji o konkursach znajdziecie TUTAJ>>>

O RAJDZIE:
39. Rajd Świdnicki-KRAUSE odbędzie się w dniach 8-10 kwietnia. Ceremonia startu na świdnickim rynku została zaplanowana w piątek, na godz. 18:10. Na odcinki specjalne zawodnicy wyruszą w sobotę i w niedzielę. Podczas pierwszego etapu zaplanowano 9 odcinków specjalnych, w tym trzykrotny przejazd słynnego OS-u "Rościszów-Walim", bogatego w uwielbiany przez kibiców i kierowców fragment trasy "patelni walimskich". Drugiego dnia na załogi czekać będzie 6 odcinków specjalnych. Łączna długość prób sportowych wynosi ponad 150 kilometrów. Na metę pierwsza załoga wjedzie w niedzielę o godz. 15:30. Zapraszamy również do odwiedzenia naszej załogi M2Rally w Strefie Serwisowej, która będzie zlokalizowana na terenie OSiR Świdnica – wszystkie informacje o rajdzie znajdziecie na www.rajdkrause.pl.

SAMOCHÓD:
Ford Fiesta R2 - stworzona w oparciu o model Ford Fiesta Sport - została zbudowana przy użyciu standardowego zestawu modyfikującego opracowanego przez M-Sport. Zestaw ten pozwala dostosować samochód do specyfikacji rajdowej i składa się między innymi z części zwiększających osiągi silnika. Fabryczną skrzynię biegów zastąpiono jednostką sekwencyjną z mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu, wymieniono również hamulce, a do modyfikacji zawieszenia użyto części firmy Reiger. Oprócz powyższych elementów firma M-Sport starała się wykorzystać jak najwięcej fabrycznych części Forda, w celu zminimalizowania kosztów ponoszonych przez zawodnika.

Samochód: Ford Fiesta 1,6 Sport

Silnik: 1,6 Zetec 16V - 1598cm3 - Ti-VCT; 4-cylindrowy rzędowy; DOHC; 16-zaworowy; głowica i blok wykonane ze stopów lekkich; zmienne fazy rozrządu.

Moc: 170 KM przy 7500 obr./min

Moment obrotowy: 192 Nm przy 5700 obr./min

Skrzynia biegów: Pięciobiegowa sekwencyjna skrzynia biegów opracowana przez Sadev z płytkowym mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu i wzmocnionymi półosiami napędowymi. ECU opracowane przez Pi wyposażone w opcję zmiany biegów bez zdejmowania nogi z gazu sterowaną w pętli zamkniętej (z ang. "closed loop").

Zawieszenie: Regulowane amortyzatory Reiger ze sprężynami Eibach, górne mocowania z łożyskami sferycznymi z przodu i z tyłu. Przednie amortyzatory z regulowaną siła dobicia i odbicia. Fabryczna tylna belka ze wzmocnionymi mocowaniami. Obustronnie mocowany sworzeń przedniej zwrotnicy. Sworzeń zwrotnicy z łożyskiem sferycznym łączącym wahacz. Pięciośrubowa piasta.

Hamulce: Szuter (przód): 285 mm wentylowane tarcze AP ze sportowymi czterotłoczkowymi zaciskami. Asfalt (przód): 310 mm wentylowane tarcze AP ze sportowymi czterotłoczkowymi zaciskami. Tył: 280 mm wentylowane tarcze AP z jednotłoczkowymi zaciskami. Hydrauliczny hamulec ręczny.

Układ kierowniczy: Elektryczne wspomaganie kierownicy.

Felgi: Szuter: OZ 6x15 Gravel, Asfalt: OZ 6,5x16 Aphalt

Nadwozie: Wielopunktowa spawana klatka bezpieczeństwa ze stali T45. Zoptymalizowana pozycja za kierownicą i zintegrowana przednia poprzeczka klatki bezpieczeństwa. Opcjonalne gniazda podnośnika oraz możliwość zgrzewania liniowego.

Elektronika: Dedykowany zestaw wskaźników firmy Visteon w stylu identycznym z fabrycznym zestawem wskaźników.

Wymiary: Długość: 3953 mm. Szerokość: 1722 mm. Wysokość: 1481 mm. Rozstaw osi: 2490 mm. Masa: 1030 kg.

Podobne wiadomości:

Twoje patenty Simply Clever na długą podróż - wyniki konkursu

Twoje patenty Simply Clever na długą podróż -...

Aktualności 2016-07-07

Konkurs - Twoje patenty simply clever na długą podróż

Konkurs - Twoje patenty simply clever na...

Aktualności 2016-06-24

Komentuj:

marko1 2011-04-06

przepraszam za błąd ma być - relację formie filmu

marko1 2011-04-06

Szkoda ze tak daleko, mam nadzieję że administrator zda relację formową filmu z Rajdu Świdnickiego-KRAUSE

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport