mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Moto Idea pod patronatem Ministerstwa Gospodarki

Moto Idea pod patronatem Ministerstwa Gospodarki

Coraz bliżej do rozpoczęcia tegorocznej edycji konferencji Moto Idea 2011. Premier Waldemar Pawlak podjął decyzję o udzieleniu patronatu Ministerstwa Gospodarki nad tym wydarzeniem.

Moto Idea pod patronatem Ministerstwa Gospodarki

Tymczasem na dwa tygodnie przed wydarzeniem liczba uczestników przekroczyła 100 osób! Tym samym pozostały już tylko ostatnie wolne miejsca w hotelu konferencyjnym, Best Western Premier.

Organizator jednocześnie uspokaja wszystkie osoby rejestrujące się w ostatnim momencie, że przygotowane zostało również dodatkowe zaplecze noclegowe w sąsiednim hotelu Express by Holiday Inn Kraków.

Program konferencji Moto Idea 2011

Dzień 1 - 13 kwietnia

08:00 – 09:00 - Rejestracja uczestników i oficjalne otwarcie Moto Idea        
09:00 – 09:30 - Motoryzacja w Polsce – czy i kiedy będzie dobrze? - Jakub Faryś, Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego    
09:30 – 10:00 - Trwa konsolidacja branży. M&A w przemyśle motoryzacyjnym - Rafał Orłowski, AutomotiveSuppliers.pl    
10:00 - 10:30 - Przemysł motoryzacyjny w Unii Europejskiej i Polsce - wyzwania i perspektywy - Jean Philippe, Komisja Europejska    
10:30 - 11:00 - Przerwa kawowa        
11:00 - 12:00 - Przemysł motoryzacyjny – prognozy i wyzwania w 2011 i 2012 r. (Panel dyskusyjny) - Andrzej Korpak - GMMP, Dariusz Adamek - Delphi Poland, Paweł Kamiński - Volkswagen Poznań sp. z.o.o.
12:00 - 12:30 - Employer Branding - Wizerunek pracodawcy w Automotive - Tomasz Szpikowski, TSP Instytut    
12:30 - 13:00 - Scania Production System - Johan Uhlin, Scania Production Słupsk S.A.    
13:00 - 14:00 - Lunch        
14:00 - 14:30 - Elektryfikacja pojazdu na przykładzie Opla Ampery - samochodu elektrycznego o rozszerzonym zasięgu - Paweł Wideł, GM Poland    
14:30 - 15:00 - Renault ZE - Samochody Elektryczne. Przyszłość czy teraźniejszość? - Grzegorz Paszta, Renault Polska    
15:00 - 15:30 - Przerwa kawowa         
15:30 - 16:00 - Procesy R&D - Dominik Laska,
WABCO Polska Sp. z o.o.    
16:00 - 16:30 - Pozyskiwanie z sukcesem środków unijnych na przykładzie Sitech Sp. z o.o. - Robert Bachorski, Sitech Sp. z o.o.    
16:30 - 17:00- Robotyzacja – sposobem na zwiekszenie konkurencyjności przedsiębiorstw - Konrad Grohs, FANUC Robotics Polska Sp. z o.o.    
20:30 - Rozpoczęcie wieczornej gali        

Dzień drugi - 14 kwietnia

9:30 - Otwarcie drugiego dnia konferencji
9:30 - 10:00 - Optymalizacja procesów produkcyjnych w Fiat Auto Poland w Tychach - Tomasz Górski, Fiat Auto Poland S.A     
10:00 - 10:30 - Toyota Production System - Dariusz Mikołajczak, Toyota Motor Manufacturing Poland    
10:30 - 11:00 - Poziomowanie i Mizusumashi - Sylwia Kolinka, Faurecia Wałbrzych
Sp. z o.o.
11:00 - 11:30 - Przerwa kawowa        
11:30 - 12:00 - Długofalowa strategia rozwoju strukturalnego przedsiębiorstwa produkcyjnego w oparciu o własne zasoby personalne - Ryszard Jania, Pilkington Automotive Poland Sp. z o.o.    
12:00 - 12:30 - Czy firmy z sektora Automotive w pełni wykorzystują możliwości zarządzania kosztami pracy? - Arkadiusz Więckiewicz, Randstad Sp. z o.o.    
12:30 - 13:00 - Przyszłość Specjalnych Stref Ekonomicznych - Marek Sienkiewicz, Deloitte    
13:00 - 14:00 - Lunch        
14:00 - 14:30 - Model współpracy dostawca-klient oparty na wzajemnym rozumieniu systemów produkcji, prowadzący w efekcie do poprawy jakości i zmniejszenia kosztów wyrobu finalnego - Andrzej Marcinek, GEDIA Poland Assembly Sp. z o.o.
14:30 - 15.00 - Strategia rozwoju Boryszew S.A. w sektorze motoryzacyjnym - Paweł Miller, Boryszew S.A.    
15:00 - Zakończenie konferencji    

mojeauto.pl jest patronem medialnym wydarzenia.


Podobne wiadomości:

Warszawa, Syrena, Polonez - powrót polskiej motoryzacji?

Warszawa, Syrena, Polonez - powrót polskiej...

Aktualności 2015-09-23

Rekordowa produkcja samochodów w Polsce

Rekordowa produkcja samochodów w Polsce

Aktualności 2015-07-07

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Sportowa marka od Toyoty
Sportowa marka od Toyoty
Toyota myśli nad stworzeniem marki, która miałaby zagrozić produktom od Mercedesa-AMG i BMW M. Co ciekawe fundament pod taki brand już jest.