mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Motoryzacja w czołówce projektów inwestycyjnych

Motoryzacja w czołówce projektów inwestycyjnych

Do końca listopada br. aż 45 inwestorów obsługiwanych przez PAIiIZ zdecydowało się na ulokowanie inwestycji w Polsce. Łącznie zainwestują 789,7 mln euro i utworzą 17 363 miejsc pracy. Gro projektów inwestycyjnych dotyczy sektora motoryzacyjnego.

Motoryzacja w czołówce projektów inwestycyjnych
Pod względem sektorów nadal dominuje BPO (33 projekty, 25,4 mln euro, 7350 miejsc pracy), branża motoryzacyjna (31 projektów, 1233 mln euro, 8666 miejsc pracy) oraz sektor badawczo-rozwojowy (13 projektów, 21,04 mln euro, 1294 miejsc pracy).

Na czele listy prowadzonych przez Agencję inwestycji są Stany Zjednoczone, z których pochodzi 38 aktywnych projektów o łącznej wartości 887,45 mln euro. W przyszłości mogą stworzyć nawet 6329 miejsc pracy. Na kolejnym miejscu uplasowały się Niemcy (24 projekty inwestycyjne, o wartości 442,1 mln euro, 4527 miejsc pracy) oraz Chiny (11 projektów, 300 mln euro, 2885 miejsc pracy). Kolejne miejsca zajmuje Japonia z 10 prowadzonymi projektami oraz Wielka Brytania i Korea Południowa z 9 projektami inwestycyjnymi.

Aktualnie Agencja prowadzi 154 projekty inwestycyjne o wartości 3883,79 mln euro, które w przyszłości mogą stworzyć 29 690 miejsc pracy.
Tematy w artykule: inwestycje zagraniczne

Podobne wiadomości:

Inwestycja Volkswagena największą w 2014 roku

Inwestycja Volkswagena największą w 2014 roku

Aktualności 2014-12-15

Nowoczesne technologie Wabco z Wrocławia

Nowoczesne technologie Wabco z Wrocławia

Aktualności 2014-12-15

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport