mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Nadmierny hałas w Masterach

Nadmierny hałas w Masterach

Nadmierny hałas, a w skrajnych przypadkach wręcz odpadnięcie tylnego koła - takie skutki może przynieść wykryta właśnie usterka w Renault Masterach trzeciej generacji.

Nadmierny hałas w Masterach
Renault Polska powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych egzemplarzach modelu Renault Master III istnieje możliwość uszkodzenia pierścienia uszczelniającego łożyska koła tylnego, co może objawić się nadmiernym hałasem. W wyjątkowych sytuacjach może dojść do odpadnięcia jednego z tylnych kół.

Na rynku polskim kampanią naprawczą z tego powodu objętych jest 77 samochodów.

Renault Polska poinformuje właścicieli samochodów listem poleconym o zagrożeniu i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu sprawdzenia pojazdu i wymiany łożysk kół tylnych.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Renault Master
Renault Master
Cena podstawowa już od: 111 561 PLN brutto
Dostępne nadwozia: furgon-4dr. minibus-4dr. platforma-2dr. rama-4dr. specjalny-2dr.

Podobne wiadomości:

Renault wzywa auta do serwisu

Renault wzywa auta do serwisu

Aktualności 2016-11-15

Tanie auto elektryczne od Renault-Nissan

Tanie auto elektryczne od Renault-Nissan

Aktualności 2016-11-08

Komentuj:

~mapas 2012-09-23

Niewiele jest tak naprawdę modeli, które są dobrze fabrycznie wyciszone. Ale z drugiej strony zawsze można przecież zrobić dodatkowe wygłuszanie (ja robiłem w Warszawie, w serwisie sztukawyciszania). Niestety, to jest spory koszt i wielu woli sobie odmówić takiej przyjemności.

marko1 2011-08-24

kiedyś liczyła się jakość a teraz kasa bez jakości

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport