mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Najbardziej zadowoleni klienci są u Mercedesa

Najbardziej zadowoleni klienci są u Mercedesa

Podobno nie ma marki, z której właściciele byliby bardziej zadowoleni, niż z Mercedes-Benz. Potwierdza to badanie stopnia satysfakcji przeprowadzone przez J.D. Power and Associates Index. Mercedes-Benz pokonał w tym badaniu inne marki i zajął pierwsze miejsce.

Najbardziej zadowoleni klienci są u Mercedesa

Ankieta w ramach badania J.D. Power 2010 Vehicle Ownership Satisfaction Study 2010SM po raz drugi została zrealizowana online. Badanie obejmowało 16.330 niemieckich kierowców, których pytano o doświadczenia związane ze swoimi samochodami. Warunkiem uczestnictwa było ok. dwuletnie użytkowanie danego modelu pojazdu i pokonanie przynajmniej 34.000 kilometrów.

W ten sposób uzyskano opinie, wzgl. doświadczenia wynikające z przebiegu łacznie ponad 500 milionów kilometrów. Kryteriami oceny, pozwalającymi jednoznacznie ocenić słabe i silne strony poszczególnych samochodów, była jakość wykonania, niezawodność, atrakcyjność, usługi serwisowe i koszty utrzymania.

Badanie J.D. Power Vehicle Ownership Satistfaction Study (VOSSSM), wykorzystywane jako poradnik przy kupnie, obejmowało ponad 100 modeli, podzielonych na 9 klas.

Spośród wszystkich marek pierwsze miejsce zdobyła marka Mercedes-Benz. Jednocześnie Klasa C i model CLK zwyciężyły w swoich segmentach.

Zobacz koniecznie: Wszystko o Mercedes
Tematy w artykule: Mercedes ASO autoryzowany serwis Mercedes

Podobne wiadomości:

Mercedes AMG E63 4MATIC+ - kombi dla spóźnialskich

Mercedes AMG E63 4MATIC+ - kombi dla...

Premiery 2017-02-02

Największy salon Mercedesa w Polsce otwarty!

Największy salon Mercedesa w Polsce otwarty!

Aktualności 2017-01-10

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.