mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Najczęściej o Fordzie

Najczęściej o Fordzie

W grudniowym numerze specjalistycznego miesięcznika PRESS, poświęconego mediom ukazała się m.in. analiza aktywności i efektywności medialnej w branży motoryzacyjnej, tzw. TOP MARKA. Najczęściej w mediach pojawiały się informacje o marce Ford i to ona zwyciężyła w rankingu popularności.

Najczęściej o Fordzie
Na temat Forda pojawiło się łącznie 15 121 publikacji. Tuż za marką spod znaku "błękitnego owalu" uplasował się Fiat, z wynikiem 15 058. Kolejne marki w rankingu to Mercedes - 13 437, BMW - 13 065 i Renault 11 793. W rankingu medialnym marek z kolei pierwsze miejsce zajął Fiat - 66 pkt., wyprzedzając Forda - 63 pkt., BMW - 58 pkt.,  Renault - 57 pkt. i Mercedesa - 56 pkt.



Zarówno wyboru branż, jak i ich firm – przedstawicieli, dokonano poprzez wskazanie tych, które w okresie od lipca 2007 do  lipca 2008 najczęściej pojawiały się na łamach przeanalizowanych tytułów prasowych. Analizie poddano materiały z ponad 1 000 tytułów prasowych zarówno o zasięgu ogólnopolskim, jak i regionalnym. Były wśród nich ogólnopolskie dzienniki i tygodniki opinii, tytuły ekonomiczne, specjalistyczne branżowe, magazyny lifestylowe, tabloidy oraz prasa o zasięgu regionalnym i lokalnym. W sumie monitoring objął prawie 300 tys. publikacji.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Ford
Tematy w artykule: Ford

Podobne wiadomości:

Ford i Amazon rozpoczynają współpracę

Ford i Amazon rozpoczynają współpracę

Technika 2017-01-20

Ford Mustang przeszedł delikatny lifting

Ford Mustang przeszedł delikatny lifting

Premiery 2017-01-18

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Honda pracuje nad hybrydą
Honda pracuje nad hybrydą
Japoński producent postawił sobie bardzo ambitny cel. Do 2030 roku dwie trzecie samochodów sprzedawanych przez tą markę ma być napędzana układem hybrydowym. Dlatego inżynierowie pracują nad nowym rozwiązaniem.