mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Najlepsi dilerzy Peugeota

Najlepsi dilerzy Peugeota

Dwóch polskich dilerów marki Peugeot zostało wyróżnionych prestiżową międzynarodową nagrodą Peugeot Service Quality Awards.

Od ponad roku Peugeot realizuje na skalę międzynarodową projekt, mający na celu stałą poprawę jakości obsługi klientów. 30.000 pracowników odbyło szkolenia w Europie, Rosji, Turcji, Argentynie, Brazylii i w Chinach, w celu zajęcia miejsca na Podium Jakości obsługi przy sprzedaży samochodów nowych i obsłudze serwisowej do 2012 roku. Na wyniki nie trzeba było długo czekać. 17 lutego 2011 r. marka Peugeot wyróżniła najlepszych spośród członków swej sieci w zakresie jakości obsługi.

Poprawa jakości obsługi, uznana za jeden z priorytetów francuskiej marki, zapoczątkowała powstanie ambitnego przedsięwzięcia mobilizacji sieci dilerskich. 22 kraje zaangażowane w projekt "Podium 2012" mają jeden cel: zająć jedno z trzech pierwszych miejsc w zakresie jakości obsługi klientów w 2012 roku.

Zapoczątkowana w 2010 roku w Europie Zachodniej, a następnie w krajach Europy Środkowej i Wschodniej oraz Rosji i Turcji, operacja ta objęła swoim zasięgiem już 19 krajów. Argentyna, Brazylia oraz Chiny włączą się do akcji w pierwszym półroczu 2011 r.

W ramach projektu "Podium 2012", we wszystkich krajach uczestniczących, w ciągu 9 miesięcy odbyło się 103 dni mobilizacji i szkoleń sieci. Na całym świecie ponad 30.000 pracowników mających bezpośredni kontakt z klientami zostało przeszkolonych z zakresu nowych standardów obsługi i wzorców zachowań.

Wyniki badań satysfakcji klientów EQC (Enquête Qualité Clientele) pokazują wzrost poziomu globalnej satysfakcji właścicieli samochodów Peugeot w krajach, w których program "Podium 2012" został już zapoczątkowany. To jasno wskazuje drogę pozostałym państwom przyłączającym się do tej operacji.

Osiągnięte przez najlepszych dealerów wyniki zostały wyróżnione nagrodami Peugeot Service Quality Awards. Ponad 1.300 uczestników ze wszystkich kontynentów uczestniczyło w ceremonii wręczenia tych prestiżowych nagród w Paryżu 17 lutego 2011 w Carrousel du Louvre.

Spośród polskich dilerów nagrody Peugeot Service Quality Awards otrzymali: Rafał Jaskulski z firmy RITA MOTORS z Kielc oraz Józef Sowa z firmy LIDER z Tarnowa.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Peugeot
Tematy w artykule: Peugeot dealerzy

Podobne wiadomości:

Peugeot 3008 wygrywa COTY 2017!

Peugeot 3008 wygrywa COTY 2017!

Aktualności 2017-03-06

Peugeot 308 - akcja serwisowa

Peugeot 308 - akcja serwisowa

Aktualności 2016-12-28

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowe BMW X3 - oficjalny debiut
Nowe BMW X3 - oficjalny debiut
Na rynek wchodzi trzecia generacja BMW X3. Popularny SUV z Bawarii otrzymał technologie znane z flagowych modeli tej marki. Producent obiecuje, że nowy model sprawi jeszcze więcej frajdy z jazdy niż poprzednik, a do tego będzie bardziej luksusowy.
Austria. Czas na oddech Austria. Czas na oddech