mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Niemieccy kierowcy najbardziej ufają Audi

Niemieccy kierowcy najbardziej ufają Audi

Audi to ulubiona i ciesząca się największym zaufaniem marka wśród niemieckich kierowców. To wniosek wypływający z badania ankietowego firmy TNS Emnid przeprowadzonego dla stowarzyszenia czołowych niemieckich agencji marketingowych (GPRA).

Niemieccy kierowcy najbardziej ufają Audi
Wskaźnik ten odzwierciedla nastawienie konsumentów do przedsiębiorstw ośmiu wiodących gałęzi gospodarki Niemiec. W branży motoryzacyjnej, 85 procent ankietowanych wyraziło swoje nieograniczone zaufanie do Audi.

- Zaufanie jest dla marki najtwardszą walutą i podstawą sukcesu – stwierdził Rupert Stadler, prezes zarządu Audi AG. - Dlatego taki dowód zaufania konsumentów postrzegamy jako potwierdzenie słuszności kierunku naszej strategii i uznanie dla codziennego trudu całej drużyny Audi.

Badania dotyczące wskaźnika zaufania GPRA przeprowadzane są przez TNS Emnid dwa razy w roku, już od 2009. W ostatnim badaniu, instytut badał zaufanie klientów do marek i produktów w pięciu różnych kategoriach – począwszy od jakości produktu, przez podejście do klienta aż po świadomość odpowiedzialności społecznej danego przedsiębiorstwa. Z różnych gałęzi gospodarki, branża motoryzacyjna tradycyjnie cieszy się największym zaufaniem Niemców.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Audi
Tematy w artykule: Audi

Podobne wiadomości:

Audi Q5 - znamy cenę

Audi Q5 - znamy cenę

Aktualności 2016-12-08

Audi Sport GmbH - nowa-stara marka z Neckarsulm

Audi Sport GmbH - nowa-stara marka z...

Samochody luksusowe 2016-12-02

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport