mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Nietypowa promocja 407-ki

Nietypowa promocja 407-ki

Na ulicach wybranych największych miast w Polsce w ciągu ostatnich kilku dni pojawiły się samochody przykryte pokrowcami z napisem "Chciałbym być 407". To część kampanii promocyjnej nowego modelu francuskiego producenta Peugeot.

Nietypowa promocja 407-ki

Nowy Peugeot 407 właśnie wkracza na polski rynek. By w trudnym dla rynku motoryzacyjnego momencie przyciągnąć klientów do salonów trzeba organizować wyjątkowe, przyciągające uwagę akcje promocyjne. Świetnym pomysłem wydaje się właśnie przykrywanie kolumny zaparkowanych samochodów białymi pokrowcami z napisem „Chciałbym być 407”. Pod przykryciem znajdują się samochody przypadkowych marek. Kampania poprzedza dni otwartych drzwi w salonach Peugeota, które odbędą się między 19 a 26 czerwca. Akcja trwa od 16-tego do 18-tego czerwca. Zakończona zostanie kampanią reklamową w prasie lokalnej wybranych miast.

Akcja została przygotowana i zrealizowana przez agencję reklamową EURO.

Zobacz ceny 407-ki

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport