mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Nietypowa promocja 407-ki

Nietypowa promocja 407-ki

Na ulicach wybranych największych miast w Polsce w ciągu ostatnich kilku dni pojawiły się samochody przykryte pokrowcami z napisem "Chciałbym być 407". To część kampanii promocyjnej nowego modelu francuskiego producenta Peugeot.

Nietypowa promocja 407-ki

Nowy Peugeot 407 właśnie wkracza na polski rynek. By w trudnym dla rynku motoryzacyjnego momencie przyciągnąć klientów do salonów trzeba organizować wyjątkowe, przyciągające uwagę akcje promocyjne. Świetnym pomysłem wydaje się właśnie przykrywanie kolumny zaparkowanych samochodów białymi pokrowcami z napisem „Chciałbym być 407”. Pod przykryciem znajdują się samochody przypadkowych marek. Kampania poprzedza dni otwartych drzwi w salonach Peugeota, które odbędą się między 19 a 26 czerwca. Akcja trwa od 16-tego do 18-tego czerwca. Zakończona zostanie kampanią reklamową w prasie lokalnej wybranych miast.

Akcja została przygotowana i zrealizowana przez agencję reklamową EURO.

Zobacz ceny 407-ki

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Ruch wahadłowy na Zakopiance
Ruch wahadłowy na Zakopiance
Od poniedziałku aż do końca sierpnia na drodze krajowej nr 47, popularnej Zakopiance, obowiązuje ruch wahadłowy. Utrudnienia pojawią się w miejscu budowy węzła drogowego w Poroninie.
Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic