mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Niewłaściwe tarcze w Hondzie CR-V

Niewłaściwe tarcze w Hondzie CR-V

Możliwość zamontowania niewłaściwych tarcz hamulcowych jest powodem rozpoczęcia kampanii serwisowej, w ramach której do serwisów Hondy wezwanych zostanie 173 właścicieli modelu CR-V.

Niewłaściwe tarcze w Hondzie CR-V
Polski oddział Honda Motor Europe z siedzibą w Warszawie, powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych egzemplarzach modelu Honda CR-V z 2,2-litrowym dieslem, wyprodukowanych od 18.12.2012 do 20.03.2013 w Wielkiej Brytanii, na linii produkcyjnej mogło dojść do pomyłki przy montażu przednich tarcz hamulcowych. Zamiast tarcz o średnicy 17” mogły zostać zamontowane tarcze o średnicy 16”. Długotrwałe mocne hamowanie może doprowadzić do nadmiernego wzrostu temperatury klocków hamulcowych, co skutkuje obniżeniem skuteczności hamowania.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 173 samochody modelu CR-V 2,2.

Przedsiębiorca zadeklarował, że wszyscy użytkownicy samochodów objętych kampanią przywoławczą zostaną wezwani na bezpłatne sprawdzenie pojazdu i ewentualną wymianę przednich tarcz i klocków hamulcowych.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Honda CR-V
Honda CR-V
Cena podstawowa już od: 100 600 PLN brutto
Dostępne nadwozia: suv-5dr.

Podobne wiadomości:

Honda Civic z nowym silnikiem Diesla

Honda Civic z nowym silnikiem Diesla

Technika 2017-08-16

Honda CR-V i VW Passat Alltrack: Kwestia...

auto motor i sport 0000-00-00

SUV-y i crossovery podgryzają modele klasy średniej, zwłaszcza te najbardziej klasyczne, czyli sedany i kombi. Klasa średnia próbuje zmylić pościg uterenowionymi kombi. Porównanie na przykładzie VW Passata Alltracka i Hondy CR-V.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Wiesmann uratowany?
Wiesmann uratowany?
Kilka miesięcy temu poszczęściło się TVR, a teraz przyszedł czas na kolejnego producenta sportowych samochodów. Właściciele niemieckiej marki snują ambitne plany wskrzeszenia produkcji.