Nowa Insignia swoją popularność zawdzięcza głównie atrakcyjnej stylistyce nadwozia i wnętrza, wydajnym silnikom z bezpośrednim wtryskiem paliwa, najnowocześniejszej technologii w systemie multimedialnym IntelliLink oraz rozszerzonej gamie wersji.
W rozszerzonej gamie wersji uwagę zwraca szczególnie Insignia Country Tourer. W odróżnieniu od kombi Sports Tourer przeznaczonego dla biznesmenów i ich rodzin Country Tourer – z napędem na cztery koła i turbodoładowanymi silnikami o wysokim maksymalnym momencie obrotowym – zaprojektowany został z myślą o kierowcach, dla których najważniejsza jest przygoda. Na tak wyposażony samochód decyduje się około 5 procent nabywców modelu.
Choć wynik uzyskany przez najnowsze wcielenie Insignii jest niezły, to jednak do pobicia poprzednika jeszcze sporo brakuje. Insignia pierwszej generacji sprzedawana od końca 2008 r. znalazła łącznie przeszło 600 000 nabywców i otrzymała ponad 50 nagród krajowych i międzynarodowych.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!