mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Niezły maj Citroena

Niezły maj Citroena

W dobie słabych wyników sprzedaży nowych samochodów Citroen może pochwalić się wzrostem sprzedaży, która w maju była o ponad 103% lepsza niż przed rokiem.

Niezły maj Citroena

Sprzedaż w maju nowych samochodów osobowych oraz dostawczych wyniosła 1.635 (w maju 2004 - 802 egzemplarze), Citroen Polska uzyskał tym samym najwyższy udział rynkowy w swojej historii: 6,76% (2,70%). Pozwoliło to na zajęcie francuskiej marce siódmej pozycji w rankingu najlepiej sprzedawanych marek. Co ciekawe, wszystkie marki, które w rankingu są przed Citroenem, zanotowały w maju spadek sprzedaży. W wynikach skumulowanych od początku roku Citroen osiągnął 5,42% (w 2004 - 4,16%).

Udział rynkowy Citroena, licząc wyłącznie samochody osobowe wyniósł 7,24%, udział rynkowy samochodów dostawczych - 3,66%.

Spośród 1.635 sprzedanych samochodów, 1.516 stanowiły osobowe, zaś 119 dostawcze. Największą sprzedaż zanotował osobowy Berlingo (565 wydanych egzemplarzy), następnie C3 (281) i nowy C5 (271). Najnowsze dziecko koncernu, model C1, zanotowało sprzedaż 40 samochodów.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport