mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Nissan najlepszą marką z Azji

Nissan najlepszą marką z Azji

Nissan prześcignął konkurencję i jest obecnie najpopularniejszą azjatycją marką dostępną na Starym Kontynencie.

Nissan najlepszą marką z Azji
W pierwszych sześciu miesiącach 2015 r. Nissan sprzedał w Europie 384.726 swoje samochody, co jest lepszym o 4,3% wynikiem niż przed rokiem. Dzięki temu wzrostowi Nissan wysforował się ponadto na czoło rankingu azjatyckich marek oferowanych na europejskim rynku.

Dobre wyniki Nissana w Europie to zasługa wyraźnych wzrostów sprzedaży tej japońskiej marki na czterech dużych rynkach - w Wielkiej Brytanii (+34%), Hiszpanii (+18%), Niemczech (+11%) oraz we Włoszech (+23%). Udział Nissana w europejskim rynku po pierwszym półroczu wynosi 4,2%.

Co ważne, tegoroczny sukces sprzedażowy jest kontynuacją rekordowego roku 2014. Przed rokiem Nissan odnotował najwyższą liczbę sprzedanych egzemplarzy i największy udział w europejskim rynku w swojej historii. To był piąty z rzędu roku, w którym wyniki Nissana pięły się do góry. Wszystko wskazuje na to, że również na zakończenie tego roku Japończycy będą mogli otwierać szampany.

Nissan jest doskonałym przykładem, że to crossovery stanowią dziś siłę napędową europejskiego rynku. Kolejne rekordy bite przez Qashqaia (dotychczas klienci kupili już 2,5 mln egzemplarzy tego modelu), bardzo dobry start X-Traila (zakłady w Petersburgu, gdzie powstaje nowy X‑Trail, w bieżącym miesiącu świętowały wyprodukowanie dwustutysięcznego pojazdu) oraz spora popularność Juke'a sprawiły, że Nissan jest liderem segmentu crossoverów.
 

Podobne wiadomości:

Tanie auto elektryczne od Renault-Nissan

Tanie auto elektryczne od Renault-Nissan

Aktualności 2016-11-08

Nissan Navara - EnGuard Concept do ratowania życia

Nissan Navara - EnGuard Concept do ratowania...

Premiery 2016-09-23

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Sportowa marka od Toyoty
Sportowa marka od Toyoty
Toyota myśli nad stworzeniem marki, która miałaby zagrozić produktom od Mercedesa-AMG i BMW M. Co ciekawe fundament pod taki brand już jest.