mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Nissan nie kłamał, GT-R jest szybszy od 911-tki

Nissan nie kłamał, GT-R jest szybszy od 911-tki

Druga runda starcia pomiędzy Nissanem GT-R i Porsche 911 Turbo ponownie zakończyła się zwycięstwem japońskiego modelu. Po zanotowaniu lepszego czasu na północnej pętli toru Nuerburgring, sportowiec Nissana okazał się szybszy w jazdach testowych zorganizowanych przez niemiecki magazynu Auto Bild.

Nissan nie kłamał, GT-R jest szybszy od 911-tki
29 redaktorów naczelnych z całego świata, reprezentujących magazyny powstających pod banderą Auto Bild, wzięło udział w jazdach testowych między innymi oboma zwaśnionymi samochodami. Na torze wyścigowym nieopadal Rzymu, w równych warunkach przetestowali oni dwie, blisko 500-konne bestie. Jednogłośnym werdyktem, choć z niewielką przewagą, wygrał Nissan GT-R. Tym samym japoński model potwierdził podważane przez Porsche po sesji na Nuerburgringu swoje możliwości i zdystansował dwukrotnie droższą 911-tkę Turbo.

Trzecie miejsce w wielkim teście supersportowych aut zajęło Lamborghini Gallardo LP 560-4.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Nissan GT-R
Nissan GT-R
Cena podstawowa już od: 499 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: coupe-2dr.
Tematy w artykule: GT-R 911 turbo

Podobne wiadomości:

Nissan GT-R - oto cennik po liftingu

Nissan GT-R - oto cennik po liftingu

Samochody luksusowe 2016-08-30

Nowy Nissan GT-R także w wersji sedan?

Nowy Nissan GT-R także w wersji sedan?

Aktualności 2015-08-12

Komentuj:

~mkr 2009-02-24

Nissan sie nie psuje ! nie ma tez tak drogich czesci jak Porshe... A poza tym to auto nie tylko jest najszybsze ale najdoskonalsze technicznie i bardzo bezpieczne... Wlasnie taka jest roznica miedzy Ferrari/ Porshe a GT-R ze ten ostatni nadaje sie do normalnej jazdy z wszystkimi zaletami prowadzenia, hamowania...

~xtc3 2009-02-15

a czy on się nie psuje zbyt często? i pewnie też dużo pali.

~aż 3 na 5 komentarzy sensowne - rekord! 2009-02-12

Nissan podniósł poprzeczkę, ale jestem przekonany, że Porsche (a może też Ferrari i Lamborghini) nie pozostanie obojętne i jeszcze niejednego zadziwi :) Po co prędkości?? Śmiać mi się chce jak słyszę takie pytania. Jesteś zapewne jednym z tych kilkudziesięciu polaków, którzy jeżdżą 50km/h po mieście. Przydaje się to przy bezpiecznym wyprzedzaniu, ale to tylko pretekst niektórych. Takie samochody kupuje się do szybkiej jazdy po mieście i autostradach, tylko nieliczni użytkują ich zgodnie z przeznaczeniem czyli jeżdżą po torze. Gdyby mnie było stać, to na pewno jeździłbym nim na tor. Takowy w PL jest tylko w Poznaniu (są jeszcze inne, ale mniejsze i raczej nie dla takich samochodów), ale w Niemczech, Czechach, Słowacji i na Węgrzech jest trochę dobrych torów.

~Marcin 2009-02-12

Miałem akurat niedawno okazję jazdy próbnej GT-R em i osobiście stwierdzam iż jest to naprawdę godny następca kultowego już Skylina. GT-R nie tyle podniósł poprzeczkę co wyznaczył nowy pułap nieosiągalny dla innych "szybkich" i super drogich marek. I jeszcze jeden mały niuans który pewnie boli Porsche - w cenie jednej 911-ki możemy mieć dwa GT-R y !!

~A ograniczenia prędkości 2009-02-12

Zasadnicze pytania: I po co te prędkości? Będziemy tymi samochodami jeździć po torach? A jeśli tak, to gdzież te tory w Polsce są? Oczywiście nie piszę tu o potencjalnych mordercach ścigających się w normalnym ruchu drogowym. A może to dla tych morderców te auta są produkowane... Jeśli tak, to naprawdę nie ma się czym podniecać, a raczej potępić to najzwyklejsze draństwo. Tylko proszę nie wspominać np. o bezpiecznym wyprzedzaniu, bo to hipokryzja skrywająca nasze najdziksze instynkty.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport