mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Nowa Corsa od 36 900 zł

Nowa Corsa od 36 900 zł

Polski oddział marki Opel opublikował oficjalny cennik dla nowej generacji modelu Corsa, która w sprzedaży pojawi się w październiku bieżącego roku. Ceny za Corsę czwartego "pokolenia" rozpoczynają się od 36 900 zł w wersji trzydrzwiowej i od 38 500 zł w przypadku nadwozia pięciodrzwiowego.

Nowa Corsa od 36 900 zł

Oferują  one moc od 60 do 90 KM. Wkrótce po rozpoczęciu sprzedaży pojawi się nowy silnik wysokoprężny 1.7 CDTI o mocy 125 KM, standardowo wyposażony w filtr cząstek stałych. Osiąga on moment obrotowy 280 Nm przy 2 300 obr. na min. Niski poziom zużycia paliwa to także rynkowy wyróżnik nowoczesnych silników wysokoprężnych Opla. Nowa Corsa z jednostką 1.3 CDTI o mocy 90 KM zużywa 4,6 litra paliwa na 100 km.

Oprócz 5- i 6-biegowych manualnych skrzyń biegów (współpracujących z dwoma mocniejszymi silnikami wysokoprężnymi) i zautomatyzowanej skrzyni Easytronic (opcja w benzynowej wersji 1.2) dostępna będzie również czterobiegowa, automatyczna skrzynia biegów w modelu Corsa 1.4. Choć obie wersje nadwoziowe mają taką samą długość i wysokość (3999 mm/1488 mm), występują niewielkie różnice w szerokości (3-drzwiowa 1713 mm, 5- drzwiowa 1737 mm). Dzięki długiemu rozstawowi osi (2511 mm) i kół (przód/ty?: 1485 / 1478 mm) obie wersje Corsy charakteryzują sportowe proporcje. Koła o rozmiarze do 17 cali umieszczone są w rogach nadwozia i pozostawiają bardzo krótkie zwisy. Konstruktorom udało się stworzyć samochód o dobrych proporcjach, zachowując  przy tym jego kompaktowe wymiary. Dodatkowo, zwis z przodu, choć wygląda na wyjątkowo krótki, zapewnia dobre zabezpieczenie w przypadku kolizji z pieszym.

Po raz pierwszy w tej klasie samochodów dostępne są reflekory o zakrzywionym promieniu światła stanowiący istotny wkład w bezpieczeństwo aktywne. System AFL połączony jest z reflektorami halogenowymi, co ogranicza koszty przy zachowaniu wszystkich funkcji. Dynamiczny promień reaguje na ruchy kierownicy i szybkość jazdy, przesuwa promień świateł mijania lub drogowych o 15 stopni na zewnątrz lub o 8 stopnia do wewnątrz. Przy szybkościach poniżej 40 km/h uaktywnia się system oświetlenia statycznego.

Swój światowy debiut w masowo produkowanym samochodzie ma także zintegrowany system „Flex-Fix”, a nowością w tym segmencie będzie nowo opracowane, zmienne, progresywne wspomaganie układu kierowniczego Corsy Sport. Wspomaganie to umożliwia bezpośrednie reagowanie podczas jazdy na wprost, przy czym reakcja wzrasta wraz ze wzrostem (do 90 stopni) kąta skręcenia kierownicy, co przypomina precyzję sportowych układów kierowniczych. Krzywa reakcji umożliwia wzrost siły wspomagania przy większym kącie skręcenia kierownicy, co ułatwia manewry.

W podstawowej wersji wyposażeniowej (Essentia) nowa Corsa oferować będzie między innymi poduszki powietrzne czołowe, system ABS, wspomaganie kierownicy, elektryczne lusterka i centralny zamek.

Zobacz galerię zdjęć modelu Opel Corsa 2007

Czytaj także:

Gorąca Corsa nadchodzi 2006-08-30

Europa: Dobry start Opla Corsa 2006-08-28

Euro NCAP: Ford S-MAX i Opel Corsa na "5" 2006-08-25

Opel Corsa: Ten nowy 2006-05-16

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Opel Corsa
Opel Corsa
Cena podstawowa już od: 41 600 PLN brutto
Rodzaj samochodu: dostawczy osobowy
Zobacz koniecznie: Wszystko o Opel Corsa Wszystko o Opel
Tematy w artykule: Opel Opel Corsa

Podobne wiadomości:

Nadchodzi Opel Grandland X - zapowiedź kompaktowego crossovera

Nadchodzi Opel Grandland X - zapowiedź...

Aktualności 2016-11-18

Opel Meriva - znamy następce

Opel Meriva - znamy następce

Aktualności 2016-11-07

Komentuj:

~sreberko. 2006-11-15

kwestia ile kto ma kasy, choć na jedno wychodzi kupisz nowe jedziesz pewnie i nie dodajesz kasy kupisz używane - wszystko moze się stać tylu kombinatorów chandluje samochodami więc kwestia gustu

~Łyzio 2006-10-21

Mam Corsę 1,4Nz i też nie narzekam 186000km i będę jeszcze jeżdził.1996rocznik.Nie widzę potrzeby kupowania tylko nowych aut.Podoba mi się nowy model to go kupuję a na przykład 3 letnie auto w bardzo dobrym stanie sprzedaję bez żadnej okazji.Pytanie czy to jest złom bo używane.Nie,ale traktujemy wszystkicz jak oszustów.Pozdrawiam,Łyzio.

~minio 2006-09-17

Ciekawe panowie macie teorie,ale z używaną furą to tak jak z kobietą po rozwodzie,nigdy nie wiadomo co ktoś z nią robił i w jaki sposób,zaskoczy cię nie jednym i odmawia kiedy jej najbardziej potrzebujesz.... :-)))

~Lukas 2006-09-05

Dla nierozorientowanych - wielowahacz występujący w Passacie to to samo zawieszenie co w A4 i A6 z tym że nastawy są inne - Audi ma bardziej sztywne, Passat komfortowe. W Niemczech wymienia się amortyzatory przy 160-180tys bo nie ma potrzeby wcześniej. W moim aucie wszystko jest pico bello. Nic nie trzeszczy, nic nie puka nic nie stuka, 100% sprawny technicznie, hamulce, zawieszenie, układ kierowniczy, napędowy itd itd. Nie ma się do czego przyczepić. Zresztą ma ważny TUV a więc znacznie ostrzejsze normy spełnia techniczne niż nasze.

~szymon 2006-09-05

Poprzednim samochodem jakim jezdzilem byla Vectra GTS i nie ma co narzekac na zawieszenie bo bylo sportowe a w signumie mam IDS wiec nie wiem o czym mowisz!!! No chyba mi nie powiesz ze w passacie masz sztywne zawieszenie...! To musi sie dopiero bujac a tym bardziej ze zawieszenie ma 200 tys. Chociaz prawde mowiac nowe audi A6 jest bardzo ladne...

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport