mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Nowa strategia Skody

Nowa strategia Skody

Volkswagen Group opracowała nową strategię dla czeskiej marki, aby uniknąć konkurowania jej modeli z autami VW.

Nowa strategia Skody
Skoda będzie chciała wkroczyć na rynek tanich samochodów pokroju Logana. Właśnie jako jego konkurenta firma stworzyła małego sedana, który ma uplasować się gdzieś pomiędzy Fabią a Octavią i wyróżniać się bardzo interesującą ceną, a co za tym idzie, celować w rynki rozwijające się. Auto ma wejść do sprzedaży w 2012 roku, jednak najpierw Skoda pokaże nowe miejskie autko, bazowane na Volkswagenie Up.

Pod koniec tego roku Skoda zaprezentuje samochód, który przez Winfrieda Vahlanda, szefa marki, opisywany jest jako "odpowiedź na coraz to większe zapotrzebowanie na małe auta z niskim spalaniem i małymi kosztami obsługi".

Według firmy, miejski samochód oraz wspomniany sedan będą praktycznymi samochodami z optymalną ilością miejsca w środku oraz niesamowitym stosunkiem ceny do jakości. Stylistyka obu aut ma być mocno nacechowana detalami, które zobaczyliśmy w Genewie w koncepcie VisionD

Oba modele mają być kluczowe w dążeniu Skody do osiągnięcia rocznej sprzedaży w wysokości półtora miliona sztuk do 2018 roku. W zeszłym roku SKoda sprzedała 762.600 samochodów, z czego niemal połowę stanowiła Octavia (ok. 350 tysięcy).
Zobacz koniecznie: Wszystko o Skoda Wszystko o Volkswagen
Tematy w artykule: Volkswagen Skoda nowy model

Podobne wiadomości:

Skoda Simply Clever - Top 5 rozwiązań

Skoda Simply Clever - Top 5 rozwiązań

Aktualności 2017-02-13

Skoda Citigo - Czesi odświeżyli mieszczucha

Skoda Citigo - Czesi odświeżyli mieszczucha

Premiery 2017-02-09

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.