mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Nowe Bravo crossoverem?

Nowe Bravo crossoverem?

Smutna wiadomość dla fanów Bravo. Najprawdopodobniej nie powstanie nowa generacja Fiata w obecnej wersji nadwoziowej.

Nowe Bravo crossoverem?

Wszytko to wina słabych wyników modelu. W zeszłym roku nie znalazł się nawet w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych aut w swojej klasie.

Z wynikiem 44 850 sprzedanych w 2010 roku egzemplarzy Fiat znajduje się daleko za swoją konkurencją. Liderem wciąż jest Volkswagen Golf. Ze względu na duży sukces Nissana Qashqaia który mimo nietypowego wyglądu zamieszał w obecnej klasyfikacji właściciele Fiata chcą pójść tym tropem.

W 2013 roku chcą zaprezentować Bravo właśnie w nadwoziu crossover. Ze względu na bardzo słabe wyniki sprzedaży i nieopłacalności produkcji wydaje się to być jedynym planem ratunkowym dla Bravo.

Zobacz koniecznie: Wszystko o Fiat Bravo Wszystko o Fiat
Tematy w artykule: Fiat Fiat Bravo

Podobne wiadomości:

Fiat Tipo hatchback i kombi - polskie ceny

Fiat Tipo hatchback i kombi - polskie ceny

Aktualności 2016-11-23

Fiat Mobi Drive - kompakt nie dla Europy

Fiat Mobi Drive - kompakt nie dla Europy

Aktualności 2016-11-10

Komentuj:

ediwar 2013-09-03

Ja mam Bravo II z 2009 roku i mam dosyć mieszane uczucia. Fajny silnik, ciasne wnętrze (z tyłu), duży bagażnik i sporo niedoróbek.

~Herf 2013-08-27

Do sukcesu Bravo brakuje 2 rzeczy:n1. Marketingu (dlaczego egzemplarze takie jak ze zdjęcia nie stały w galeriach handlowych czy na billboardach?) - większość egzemplarzy nie zwraca na siebie uwagi. Zresztą sama polityka cenowa nie zachęca do zakupu bogatszych i ciekawszych wersjin2. Dopracowania szczegółów !!!. Co z tego, że silnik czy układ jezdny są bardzo dobre, a bagażnik obszerny, jeżeli zdarzają się niedoróbki w wykończeniu. Nawet w najbogatszych wersjach w środku znajdziemy (obok weluru czy imitacji karbonu) plastiki rodem z Fiata 126p. Maska podpierana tandetnym drążkiem (naprawdę siłownik gazowy jest taki drogi?), filce w bagażniku czy półka - szkoda gadać o jakości materiału. Albo dziury w komorze silnika przy błotnikach, gdzie widać cały nielakierowany spód błotnika i można spokojnie rękę włożyć. Widocznie we Włoszech nikt nie przejmuje się takimi drobiazgami, a szkoda, bo stanowią one o wrażeniu końcowym.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport