mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Nowe centrum badawczo-rozwojowe Hyundaia

Nowe centrum badawczo-rozwojowe Hyundaia

Hyundai Motor Company otworzył nowe centrum badań i rozwoju w Hyderabad w Indiach. Jest to czwarte centrum R&D firmy, zlokalizowane poza terytorium kraju. Obiekt kosztował ponad 25 milionów dolarów.

Nowe centrum badawczo-rozwojowe Hyundaia
Nowa inwestycja – Hyundai Motor India Engineering Pvt. Ltd (HMIE), która powstała w HITECH City (Hyderabad Information Technology Engineering Consultancy City) w Hyderabad, ma znacząco przyczynić się do szybszego reagowania na zmieniające się potrzeby klientów na całym świecie.

Nowy obiekt będzie stanowić ważną platformę dla rozwoju samochodów subkompaktowych w celu zaspokojenia rosnącego popytu. Zlokalizowany jest około 800 km na północny zachód od fabryki Hyundai Motor India w Chennai i ma wpłynąć na rozwój Indii jako światowego centrum Hyundaia w produkcji i inżynierii małych samochodów.

Centrum badawczo-rozwojowe w Hyderabad będzie także stanowić zaplecze działań związanych z komputerowym wspomaganiem prac inżynierskich (CAE) oraz komputerowym wspomaganiem projektowania (CAD).
Dodatkowo, badania rozwojowe obejmą także samochody produkowane w Indiach w zakresie stylizacji, projektowania oraz testowania w celu zaspokojenia określonych potrzeb klientów indyjskich.

Nowoczesne centrum zatrudnia obecnie około 300 inżynierów - Hyundai planuje stopniowo zwiększać tę liczbę.

Inne zagraniczne centra R&D Hyundaia znajdują się w Stanach Zjednoczonych, Niemczech i Japonii.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Hyundai
Tematy w artykule: Hyundai centrum R&D

Podobne wiadomości:

Hyundai i30 N - hot-hatch z Korei

Hyundai i30 N - hot-hatch z Korei

Aktualności 2017-07-14

Hyundai i30 Fastback - nieoczekiwana premiera

Hyundai i30 Fastback - nieoczekiwana premiera

Aktualności 2017-07-13

Komentuj:

~TEK 2009-11-02

Hundaj to dobra firma ale wole Dacie czy Chevroleta.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Favorit - minęło 30 lat od premiery
Skoda Favorit - minęło 30 lat od premiery
W połowie roku 1982 roku projekt nowoczesnej, przednionapędowej Skody otrzymał zielone światło od ministerstwa oraz bardzo szybki termin wdrożenia do produkcji wieloseryjnej na początek sezonu 1985. W ten sposób powstała popularna Skoda Favorit.
Austria. Czas na oddech Austria. Czas na oddech