mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Nowe silniki Renault Master

Nowe silniki Renault Master

Francuski producent od tego roku wprowadza nowe jednostki napędowe z rodziny Renault Energy, które będą montowane w modelu Master. Nowe silniki poprawiają zużycie paliwa, nawet o 1 litr.

Nowe silniki Renault Master
Nowe konstrukcje, które trafiają pod maskę Mastera to silniki Energy dCi 100 oraz Energy dCi 125. Motory te posiadają udoskonalenia, które poprawiają zużycie paliwa. Układ Energy Smart Management odpowiada za odzysk energii podczas hamowania i zwalniania, a to powoduje, że alternator jest wykorzystywany jedynie w fazie optymalnego poboru. Oczywiście nowe jednostki współpracują z technologią Start&Stop, która pozwala zaoszczędzić do 0.4 litra.

Silniki z oznaczeniem dCi o pojemności 2.3 litra są dostępne w trzech wariantach mocy: 100-, 125-, oraz 150-konnym. W zeszłym roku inżynierowie zmodyfikowali konstrukcję tych jednostek napędowych co polepszyło zużycie paliwa o 0.6 litra. Dziś Renault Master ma charakteryzować się spalaniem na poziomie 7.4 litra na 100 przejechanych kilometrów. Na polskim rynku nowe silniki z układem Start&Stop są dostępne z nadwoziem typu furgon, jak i z podwójną kabiną. Dopłata jaką trzeba uiścić to 2000 zł brutto.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Renault Master
Renault Master
Cena podstawowa już od: 111 561 PLN brutto
Dostępne nadwozia: furgon-4dr. minibus-4dr. platforma-2dr. rama-4dr. specjalny-2dr.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Renault Master Wszystko o Renault
Tematy w artykule: Renault Renault Master

Podobne wiadomości:

Renault wzywa auta do serwisu

Renault wzywa auta do serwisu

Aktualności 2016-11-15

Tanie auto elektryczne od Renault-Nissan

Tanie auto elektryczne od Renault-Nissan

Aktualności 2016-11-08

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Honda pracuje nad hybrydą
Honda pracuje nad hybrydą
Japoński producent postawił sobie bardzo ambitny cel. Do 2030 roku dwie trzecie samochodów sprzedawanych przez tą markę ma być napędzana układem hybrydowym. Dlatego inżynierowie pracują nad nowym rozwiązaniem.