Nowy Golf GTI powstanie na płycie podłogowej MQB Evo, a do tego będzie miał dłuższy rozstaw osi niż poprzednik. Inżynierowie z Wolfsburga pracują też nad tym, żeby był lżejszy niż dotychczasowy model. Mówi się o odchudzeniu o 50 kg.
Nowa generacja GTI będzie mocniej odróżniać się od standardowego modelu. Auto otrzyma pakiet aerodynamiczny, krótsze zwisy oraz lampy LED. W kabinie pojawi się dużo inspiracji z konceptu o nazwie Golf R Touch. Auto będzie wyposażone w cyfrowe wyświetlacze, system head-up display, a także multimedialny kombajn rozpoznający głos oraz gesty. Urządzenie będzie kompatybilne z Apple CarPlay oraz Android Auto.
Pod maską nadal gościć będzie czterocylindrowa jednostka o pojemności dwóch litrów z turbodoładowaniem. Taka konfiguracja zapewni 300 KM maksymalnej mocy przekazywanej za pomocą sześciobiegowej skrzyni manualnej lub opcjonalnego DSG.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!