mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Nowy Master będzie mógł więcej

Nowy Master będzie mógł więcej

12 lat na rynku, 45 rynków i ponad milion sprzedanych egzemplarzy. To najkrótsza wizytówka ostatniej generacji modelu Master, największego dostawczaka w gamie Renault. A ma być jeszcze lepiej, bo już wiosną do sprzedaży trafi kolejna wersja tego pojazdu.

Nowy Master będzie mógł więcej
Nowy Renault Master odróżnia się od swojego poprzednika już na pierwszy rzut oka. Nowy design nadwozia, trzeba przyznać, iż trochę kontrowersyjny, jest zapowiedzią nowej stylistyki wszystkich pojazdów użytkowych w gamie francuskiego koncernu. Wewnątrz Renault postawiło na wysoki komfort połączony z praktycznością, czego najlepszym dowodem ma być choćby największa liczba przydatnych w codziennej pracy schowków.

Jak zwykle w przypadku tego typu aut dostawczych nabywca Mastera będzie mógł wybierać spośród szerokiego grona dostępnych wersji. Jeśli chodzi o nadwozie to tu wybór jest olbrzymi - furgon, bus, kombi, rama, platforma, skrzynia, z pojedynczą i podwójną kabiną, w trzech różnych wysokościach. Nowy Master dostępny będzie w czterech różnych rozstawach osi, przy czym nadłuższy (L4) oferowany będzie z napędem na tylną oś.

W zależności od specyfikacji Renault Master oferować będzie różne możliwości transportowe. Pojemność może wynosić od 8 do aż 17 m3. Dostępne będą wersje z czterema różnymi masami całkowitymi - 2,8, 3,3, 3,5 oraz 4,5 tony. Największa wersja (L4) będzie w stanie pomieścić przedmioty o długości do 4,38 m i pociągnąć przyczepę o masie do 3 ton.

Do napędu nowego Mastera służyć będzie 2,3-litrowy silnik wysokoprężny dCi. W porównaniu do poprzednika (2,5 dCi) nowa jednostka ma wprawdzie mniejszą pojemność, ale za to o 30 Nm wyższy maksymalny moment obrotowy. Jednostka ta dostępna będzie w trzech wariantach mocy - 100, 125 oraz 150 koni mechanicznych.

Nowa jednostka należeć ma do najbardziej ekonomicznych w tym segmencie rynkowym. W porównaniu do poprzedniej wersji Mastera średnie zużycie paliwa wersji przednionapędowych zostało zmniejszone o 1 l/100 km, zaś tylnonapędowych o 2,7 l/100 km. Wyniki średniego spalania zaczynają się od 7,1 l/100 km, zaś dla najbardziej popularnych wersji (L2H2, 125 KM) oscylują wokół 7,8 l/100 km. Dzięki tym wynikom średni zasięg nowego Mastera został zwiększony o ok. 200 km i wynosi obecnie ponad 1.400 kilometrów.

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Renault Master
Renault Master
Cena podstawowa już od: 111 561 PLN brutto
Dostępne nadwozia: furgon-4dr. minibus-4dr. platforma-2dr. rama-4dr. specjalny-2dr.

Podobne wiadomości:

Renault wzywa auta do serwisu

Renault wzywa auta do serwisu

Aktualności 2016-11-15

Tanie auto elektryczne od Renault-Nissan

Tanie auto elektryczne od Renault-Nissan

Aktualności 2016-11-08

Komentuj:

~Odbieram nowego mastera 2010-12-17

W lutym odbieram nowego Mastera też mi znajomy zachwalał że najlepszy zobaczymy a w nowym funkcjonalność kabiny jest mega super tam w schowku jest schowek a w tym schowku schowek... heheh nie no ale naprawdę ktoś wreszcie pomyślał

~TRANPORTER 2010-02-21

Jezdzimy Masterami w miedzynarodowce-tylko plandeki rocznik 2009 , moja opinia: ekonomiczny , obsluga na przegladach rewelacyjna. Jezdzimy tez Citroen Jumper - moja opinia: kupiles Pan sobie auto to sie teraz martw-POLUBISZ KAZDA DROGE

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport