mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Nowy dyrektor marketingu polskiej Mazdy

Nowy dyrektor marketingu polskiej Mazdy

Tomasz Nagot objął stanowisko dyrektora marketingu w polskim zespole Mazdy.

Nowy dyrektor marketingu polskiej Mazdy
Tomasz Nagot ma 13 lat doświadczenia w marketingu branży elektroniki użytkowej. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, Wydziału Inżynierii Produkcji (kierunek Zarządzanie i Marketing).

Po ukończeniu studiów przez 10 lat pracowal w firmie JVC Polska w dziale sprzedaży i marketingu, z  czego przez ostatnie dwa  lata jako Marketing & Product Manager. Twórca działu nagłośnienia samochodowego JVC i koordynator sieci sprzedaży produktów car audio. Od 2008 r. obejmował stanowisko Product Managera cyfrowych aparatów fotograficznych w firmie Sony Poland i byl odpowiedzialny za rynki Polski, Litwy, Łotwy i Estonii.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Mazda
Tematy w artykule: Mazda

Podobne wiadomości:

Mazda CX-5

auto motor i sport 0000-00-00

Kompaktowy SUV Mazdy. Uzbrojona w lekkie nadwozie i nowoczesny układ napędowy, swój wielki debiut zalicza Mazda CX-5. W teście wersja z benzynowym silnikiem 2.0 i automatyczną przekładnią. Co jest warta?

Toyota, Mazda i Denso utworzyły alians

Toyota, Mazda i Denso utworzyły alians

Aktualności 2017-10-05

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
6 sprawdzonych patentów na zimę.
6 sprawdzonych patentów na zimę.
Zamarznięte szyby i czapa śniegu na dachu mogą być niebezpieczne dla Ciebie, otoczenia i Twojego portfela. Podpowiadamy, jak szybko odśnieżyć auto, a dzięki temu uniknąć 3 pkt. karnych i 500 zł mandatu, a przy okazji pospać nawet kwadrans dłużej.
Citroen C3 Aircross Citroen C3 Aircross