mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Nowy dyrektor marketingu polskiej Mazdy

Nowy dyrektor marketingu polskiej Mazdy

Tomasz Nagot objął stanowisko dyrektora marketingu w polskim zespole Mazdy.

Nowy dyrektor marketingu polskiej Mazdy
Tomasz Nagot ma 13 lat doświadczenia w marketingu branży elektroniki użytkowej. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, Wydziału Inżynierii Produkcji (kierunek Zarządzanie i Marketing).

Po ukończeniu studiów przez 10 lat pracowal w firmie JVC Polska w dziale sprzedaży i marketingu, z  czego przez ostatnie dwa  lata jako Marketing & Product Manager. Twórca działu nagłośnienia samochodowego JVC i koordynator sieci sprzedaży produktów car audio. Od 2008 r. obejmował stanowisko Product Managera cyfrowych aparatów fotograficznych w firmie Sony Poland i byl odpowiedzialny za rynki Polski, Litwy, Łotwy i Estonii.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Mazda
Tematy w artykule: Mazda

Podobne wiadomości:

Mazda 3 po liftingu - ceny w Polsce

Mazda 3 po liftingu - ceny w Polsce

Aktualności 2016-12-21

Mazda CX-5 w nowej odsłonie

Mazda CX-5 w nowej odsłonie

Premiery 2016-11-16

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Hamann Jaguar F-Pace - nietuzinkowy
Hamann Jaguar F-Pace - nietuzinkowy
Niemiecki tuner opracował nowy bodykit i nieco podrasował jednostkę napędową. Propozycja dla tych, którzy uważają F-Pace za nudny samochód.
Odgadnij model Odgadnij model