mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Nowy dyrektor marketingu polskiej Mazdy

Nowy dyrektor marketingu polskiej Mazdy

Tomasz Nagot objął stanowisko dyrektora marketingu w polskim zespole Mazdy.

Nowy dyrektor marketingu polskiej Mazdy
Tomasz Nagot ma 13 lat doświadczenia w marketingu branży elektroniki użytkowej. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, Wydziału Inżynierii Produkcji (kierunek Zarządzanie i Marketing).

Po ukończeniu studiów przez 10 lat pracowal w firmie JVC Polska w dziale sprzedaży i marketingu, z  czego przez ostatnie dwa  lata jako Marketing & Product Manager. Twórca działu nagłośnienia samochodowego JVC i koordynator sieci sprzedaży produktów car audio. Od 2008 r. obejmował stanowisko Product Managera cyfrowych aparatów fotograficznych w firmie Sony Poland i byl odpowiedzialny za rynki Polski, Litwy, Łotwy i Estonii.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Mazda
Tematy w artykule: Mazda

Podobne wiadomości:

Toyota, Mazda i Denso utworzyły alians

Toyota, Mazda i Denso utworzyły alians

Aktualności 2017-10-05

Mazda 2, Suzuki Swift i Toyota Yaris – nasze...

auto motor i sport 0000-00-00

Dorosłe maluchy. Z najtańszymi wersjami łączy je jedynie nazwa, wygląd i trochę wyposażenia. Testowane Suzuki Swift, Mazda 2 i Toyota Yaris - w cenie od 51 900 zł do aż 58 600 zł - to pełnowartościowe auta. Tyle że małe.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowe Audi A6 - znamy polskie ceny
Nowe Audi A6 - znamy polskie ceny
Importer niemieckiej marki opublikował właśnie cennik nowego Audi A6. Samochód będzie dostępny na początek w silnikiem benzynowym i wysokoprężnym. Cennik otwiera kwota 296 600 zł.

Zalando Zalando