mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Nowy prezydent Toyota Motor Poland

Nowy prezydent Toyota Motor Poland

W dniu 20 czerwca odbyła się ceremonia zmiany Prezydenta Toyota Motor Poland. Od 1 lipca polskim oddziałem koncernu będzie zarządzał Tsutomu Otsubo. Na uroczystości obecny był Prezydent Toyota Motor Europe, Didier Leroy.

Nowy prezydent Toyota Motor Poland
Tsutomu Otsubo, obejmujący kierownictwo nad polskim oddziałem Toyoty, utrzymuje jednocześnie swoje obowiązki prezydenta Toyota Motor Czechy. Od 1 lipca br. będzie odpowiadał za operacje koncernu na rynku polskim, czeskim, oraz słowackim. Z uwagi na wielkość rynków i sprzedaży Toyoty w tych krajach, rynek polski stanie się priorytetowym obszarem działalności nowego Prezydenta.

Obecny na uroczystości Didier Leroy, Prezydent Toyota Motor Europe, podsumował nowe obowiązki Tsutomu Otsubo:

„Sytuacja na rynku motoryzacyjnym będzie lepsza niż w roku ubiegłym, ale wciąż bardzo wymagająca. Nowy prezydent Pan Otsubo będzie musiał stawić czoła wielu wyzwaniom. Jestem jednak przekonany, że dzięki bogatemu doświadczeniu i świeżemu spojrzeniu, silnej sieci dilerskiej oraz wykwalifikowanym pracownikom Toyota Motor Poland uda mu się pokonać wszystkie przeszkody i wzmocnić pozycję Toyoty w Polsce”.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Toyota
Tematy w artykule: Toyota

Podobne wiadomości:

Sportowa marka od Toyoty

Sportowa marka od Toyoty

Aktualności 2016-11-28

Toyota pracuje nad wodorową ciężarówką

Toyota pracuje nad wodorową ciężarówką

Ciężarówki i Autobusy 2016-11-23

Komentuj:

~I tak to nic nie da, brak modeli i bardzo wysokie 2011-06-30

Ceny. 1. Aygo autko produkowane w tej samej fabryce co Citroen C1 i Peugeot a cenowo o 5000 droższe no i z gorszym wyposażeniem. Yaris, autko na poziomie cenowym VW Polo, Corsy, ale jeśli chodzi o plastiki to porażka na maxa. Silniki raptem 3, 1,0 to ponad 20 letnia konstrukcja przejęta od Daihatsu, oczywiście usprawniona, ale 3 cylindrowa, nie grzeszy kultura pracy. Jest to model jeszcze dosyc dobrze się sprzedający. Chociaż zmiany stylistyczne były znikome od 10 lat. Centralne zegary. Toyota IQ - sprzedaż na poziomie 2-3 rocznie na salon, super. Auris i Corolla - po pierwsze stylistycznie bez rewelacji, auris jest bardzo podobny bryłą do poprzedniczki, corolli. Porównajmy to do Hondy Civic, jaka tam była zmiana. Plastiki porażka, trzeszczą już po 10 000 km, bardzo łatwo się rysują. Gumowy układ kierowniczy. Jedyna zaleta to brak większych awarii. Silniki 1,33 z 98 koniami, osiąganymi przy 6000 obr/min przy takim piłowaniu jest strasznie głośno w aucie a Ono i tak nie jedzie. 1,6 ze 132 km przy obrotach na poziomie 6000 ten sam problem nie jedzie, spalanie takie se, jedyny fajny silnik z dosyć dobrą ceną to 1,4 D4D 90 km ale naprawde fajnie jeździ i spala ok 5 l na 100 km. 2,0 jest strasznie drogi a ma tylko 126 km. Auto się poprostu nie sprzedaje. Brak w ofercie silników turbo benzynowych, diesle tylko 2 a ten większy strasznie drogi. Verso S, cenowa porażka, auto od 67 500 bez lakieru metalik i bez klimy, ma co prawda fajny system radiowy ale bez klimy. Z klima juz ponad 72000, za autko wielkosci podniesionego Yarisa. Corolla, no to jest fajne autko ale cena i brak kombi to duże wady. Urban Criuser, sprzedaż mówi sama za siebie, cena kosmos za autko na płycie podłogowej Yarisa, 4X4 tylko w najbogatrzesz wersji a cena dochodzi wtedy do 90 000 za autko ze 100 konnym silnikiem 90 diesla. W tej cenie macie większe auta i naprawdę dobra. Kia Sportage, Mitshubishi, Nissan i wiele innych. Rav 4, 2 silniki, diesel powyżej 2 000 cm3 więc akcyza wyższa, daje to wysoka cenę. Auto małe, ale produkowane w Japonii i niezawodne, benzyna nie jedzie. Poprostu porażka. Avensis fajne autko ale ten sam problem cena i wyposazenie. Diesel 2,0 i 126 km i cena 100 00 to porażka, a 150 km to droga sprawa. Dobra kończę, porównałbym tą sytuacje do VW jak sie kurczliwie trzymał pompowtryskiwaczy, stracił dużo rynku i wreszcie zrobił common rail. Przespali z modelami, Zamiast urban cruisera powinni zrobić Rav 3, coś takiego mniejszego w cenie ok 65 000 - 75 000, do tego kombi w Aurisie, zmiana nazewnictwa i podział na aurisa i corolle to porażka. Durnota i wogóle nie do przyjęcia temat. Rav 4 powinna byc z silnikiem diesla ok 136-140 km i pojemnościa 2,0 l aby cena mogła byc konkurencyjna. Wprowadzić większego hightlandera z USA, dać mu 2,2 D4D ze 177 km silnikiem. Wprowadzić Yarisa Sedan, wprowadzić Sienne, cena verso jest za wysoka do gabarytów tego auta. Mówie o bogatszych wersjach, zrobić pakirty wyposażenia, tak jak w VW np za 3999 klima podgrzewane fotele i czujniki cofania albo cos innego ale za 3 rzeczy zapodać cenę ok 3000 moze 4000 zł. Nie wiem czemu wszyscy wiedzą dlaczego Toyota nie sprzedaje sie w europie a Toyota tego nie wie. Aby cos sobie uświadomic powiem tylko tyle że Hyunday z Kia wyprzedzili w europie Toyote w ilości sprzedanych aut. A gdzie jest VW itp? Toyoyta daje radę tylko dzięki USA PS Hilux to super fura ale cena też troche zaporowa, a dostępność aut mała, 2,5 D4D ciężko kupić.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport