mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Nowy standard bieżnikowania od Goodyeara

Nowy standard bieżnikowania od Goodyeara

Goodyear proponuje nową linię produktów bieżnikowanych dla opon z generacji Max Technology. TreadMax bo tak nazywa się nowy produkt, daje użytkownikom opony bieżnikowane, pod względem parametrów, niezawodności i wyglądu równe nowym oponom.

Nowy standard bieżnikowania od Goodyeara

Bieżnikowanie za istotny element obniżania kosztów po stronie użytkowników opon. Opony Goodyear mogą być rowkowane po pierwszym zużyciu oraz po bieżnikowaniu, co oznacza optymalne wydłużenie ich żywotności. Zależnie od zastosowania, możliwe jest wielokrotne bieżnikowanie.

Proces bieżnikowania opracowany przez Goodyear odtwarza geometrię i kształt styku opony z nawierzchnią nowej opony, gwarantując tym samym najwyższą niezawodność.

Dostępne rozmiary opon Goodyear TreadMax:
Goodyear TreadMax RHD II
315/80R22.5
315/70R22.5
295/80R22.5

Goodyear TreadMax LHD II
315/80R22.5
315/70R22.5
295/80R22.5

TreadMax LHD II z technologią FuelMax
TreadMax LHD II oferuje te same parametry, co Goodyear Marathon LHD II. Obie opony wykorzystują nową, zaawansowaną technologię Goodyear FuelMax. Kluczowe jest zastosowanie innowacyjnego składnika mieszanki bieżnika o wysokiej zawartości krzemionki, połączone ze specjalnym kształtem bieżnika. Pozwala to zmniejszyć opór toczenia, co z kolei przenosi się na mniejsze zużycie paliwa.

TreadMax RHD II z technologią KMax
Oponę TreadMax RHD II, podobnie jak Goodyear Regional RHD II, stworzono specjalnie z myślą o rozmaitych zastosowaniach we współczesnym transporcie regionalnym. Opony TreadMax powtarzają parametry znane z Regional RHD II, która oferuje dłuższy przebieg w porównaniu ze swoją poprzedniczką, jak również krótszą drogę hamowania na mokrej nawierzchni oraz mniejsze zużycie paliwa.

Technologia Goodyear Retread
Jest efektem ciągłego dążenia Goodyeara do obniżania kosztów operatorów flot przez dostarczanie im kompleksowych, ekologicznych rozwiązań. Swój początek technologia Retread ma już w momencie projektowania nowej opony, we współpracy z producentami montującymi opony jako wyposażenie fabryczne oraz operatorami flot. Najnowsze składniki mieszanki, konstrukcja oraz technologia budowy osnów gwarantują maksymalną żywotność opony. Wysokiej jakości proces bieżnikowania w najlepszy możliwy sposób odtwarza osiągi nowej opony, tj. takie same parametry i niezawodność.

Goodyear Retread to także korzyści dla środowiska naturalnego. Wydłużenie przebiegu opony oznacza oszczędność surowców, ograniczenie ilości substancji chemicznych wprowadzanych do środowiska oraz zmniejszenie liczby utylizowanych osnów. Parametry opony TreadMax pozwalają również zmniejszyć zużycie paliwa, a jej żywotność jest dłuższa od tej, jakiej można się spodziewać w przypadku innych bieżnikowanych produktów. Oszczędności te oznaczają redukcję emisji CO2 poprzez zmniejszenie ilości paliwa, mniej zużytych surowców, krótszy proces produkcji, mniej odpadów do utylizacji oraz niższy koszt dla klienta.


Podobne wiadomości:

Test opon letnich 2016 w auto motor i sport

Test opon letnich 2016 w auto motor i sport

Aktualności 2016-04-05

Goodyear przedstawia oponę dla samochodów autonomicznych

Goodyear przedstawia oponę dla samochodów...

Technika 2016-03-15

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport