mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Nowy-stary rywal Toyoty RAV4?

Nowy-stary rywal Toyoty RAV4?

Honda szykuje odpowiedź na najnowszy model Toyoty RAV4. Dziennikarzom serwisu branżowego wheels24.co.za udało się zrobić zdjęcia szpiegowskie nowej generacji Hondy CR-V.

Nowy-stary rywal Toyoty RAV4?
Według doniesień Hondy trzecia, najmłodsza generacja CR-V w Europie pojawi się dopiero w połowie przyszłego roku. Po drodze auto zawita jeszcze do Stanów Zjednoczonych. „Suvowa” Honda produkowana będzie w dwóch fabrykach. Wersja przeznaczona na rynek północnoamerykański budowana będzie w Marysville w stanie Ohio, zaś europejski wariant w brytyjskim Swindon. CR-V będzie produkowana na płycie podłogowej Mk8, na której bazuje także nowy Civic.

Pięcioosobowy samochód rekreacyjny Hondy będzie dysponował odmłodzoną sylwetką i wnętrzem. Zmienią się w pewnym stopniu również elementy konstrukcji aby tym samym zwiększyć bezpieczeństwo i stabilność auta. Honda wyposaży nową generację CR-V w napęd SH-AWD na cztery koła, który samoczynnie rozdziela moc na lewe i prawe koła jak i pomiędzy przednią, a tylną oś.

Zobacz test mojeauto.pl modelu Honda CR-V

Podstawowa wersja CR-V przeznaczona na rynek europejski wyposażona będzie w silniki benzynowe o pojemności 2,0 l. i 2,2 l. Wersje z jednostkami wysokoprężne będą również oferowane.

Czytaj także:

Przyszłościowa Honda 2006-06-21

Honda chce pozwać rząd Chin 2006-03-23

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Honda CR-V
Honda CR-V
Cena podstawowa już od: 99 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: suv-5dr.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Honda CR-V Wszystko o Honda
Tematy w artykule: Honda Honda CR-V

Podobne wiadomości:

Honda pracuje nad hybrydą

Honda pracuje nad hybrydą

Technika 2017-01-12

Honda WR-V debiutuje w Brazylii

Honda WR-V debiutuje w Brazylii

Aktualności 2016-11-09

Komentuj:

~PAGER 2006-09-24

2,2 l to właśnie jest jednostka wysokoprężna (obecna wersja tego silnika-140 koników, do 100km/h-9,9s a nie jak wypisują 10,6s-sprawdzałem, V-max 200 km/h bujając na 6 biegu na autostradzie)

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.