mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Nowy system Dynafleet Volvo

Nowy system Dynafleet Volvo

W tej chwili nabywcy usług transportowych mogą w każdej chwili, za pośrednictwem internetu, uzyskać bardzo szczegółową informację na temat tego, co dzieje się z ich ładunkiem - sprawdzić gdzie jest i kiedy znajdzie się u celu. Takie możliwości posiada najnowsza wersja opracowanego przez Volvo Trucks systemu informacji transportowej pod nazwą Dynafleet.

Nowy system Dynafleet Volvo
Dzięki funkcji “Customer Online Tracking”, nabywca usługi transportowej może zalogować się do systemu Dynafleet Online, 24 godziny na dobę, w celu uzyskania informacji dotyczących czasu, w którym jego towar został załadowany, aktualnej lokalizacji transportującego go pojazdu z dokładnością do poziomu ulic, jak również oczekiwanego czasu dostawy.

Dzięki dobrej komunikacji, spedytor może łatwo i szybko przekazać kierowcy informacje dotyczące dokładnego adresu dostawy towaru. Klikając na mapę w Dynafleet Online, wysyła zlecenie, które automatycznie zawiera koordynaty adresu dostawy. Jeśli samochód ciężarowy jest wyposażony w system nawigacyjny, jedyną operacją, jaką musi wykonać kierowca, jest weryfikacja zlecenia i zatwierdzenie adresu docelowego w nawigacji pokładowej.

Dzięki temu biuro transportowe ma zawsze pełną kontrolę nad tym, gdzie w danym momencie znajduje się pojazd. Zostaje także zminimalizowane ryzyko pomyłki.

Klienci korzystający już z systemu Dynafleet, automatycznie zyskają dostęp do nowych funkcji, bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów. Obecnie Dynafleet jest dostępny w 17 wersjach językowych – najnowszą wersję rozszerzono m.in. o język rosyjski.
Fakty o Dynafleet

Dynafleet jest opracowanym przez Volvo systemem informacji transportowej. Jest on narzędziem ukierunkowanym na ułatwienie planowania i realizacji zadań transportowych. Dynafleet jest dostępny w trzech pakietach: Perform, Perform & Locate i Operate. Nowe funkcje zawarte są w pakietach Perform & Locate i Operate. Dla zapewnienia pełnego wglądu w szczegóły zlecenia za pośrednictwem funkcji Customer Online Tracking, system Dynafleet musi być zintegrowany z systemem zamówień firmy transportowej. Aby spedytor mógł przesłać kierowcy zlecenie transportowe, które automatycznie zawiera koordynaty adresu dostawy towaru, pojazd musi być wyposażony w system nawigacji Garmin.

Podobne wiadomości:

Volvo XC60 - czas na wersję Polestar

Volvo XC60 - czas na wersję Polestar

Aktualności 2017-07-11

Volvo Polestar - już 100 tys. samochodów

Volvo Polestar - już 100 tys. samochodów

Aktualności 2017-06-11

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Octavia III 2017 - zachowaj twarz
Skoda Octavia III 2017 - zachowaj twarz
Odświeżona Skoda Octavia Scout ma teraz większy prześwit i lepszą przyczepność. Wybraliśmy się nią poza asfaltowe drogi.
Mini Countryman Mini Countryman