mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Nowy wygląd Opla Agila

Nowy wygląd Opla Agila

Nowy Opel Agila został 'poprawiony' zarówno pod względem technicznym, jak i od strony wyglądu. Wyposażony został w najmniejszy czterocylindrowy silnik zużywający jedyne 5,2 l/100 km. Z zewnątrz to przede wszystkim poprawiony przód i tył.

Nowy wygląd Opla Agila

Nowa technika to przede wszystkim nowe silniki ECOTEC. 3-cylindrowy silnik benzynowy w technologii TWINPORT zużywa jeszcze mniej paliwa. Przykładowo silnik o pojemności 1,0l (60 KM/44 kW) zużywa 5,8 l/100 km, jest to mniej o 0,2 l niż w poprzednim modelu, utrzymując cały czas wysoki moment obrotowy oraz lepsze osiągi. Podobnie jest z silnikami turbo-diesel. Nowy silnik o pojemności 1,3l (70KM/51kW) jest najmniejszym czterocylindrowym silnikiem common rail diesel na świecie. Zużywa tylko 5,2 l/100km zachowując inne imponujące osiągi oraz dużą trwałość. Nowym silnikiem jest także prototyp silnika ECO-Speedster o pojemności 1,3l (112 KM/82 kW). Silniki te sprawiają, iż Agila jest pierwszym samochodem w klasie minivanów z silnikiem diesla.
Nowy kształt Agili to przede wszystkim poprawiony przód i tył, większa przednia chromowa kratka, większa paleta kolorów przednich i tylnych zderzaków oraz zewnętrznych lusterek, klamek od drzwi i od bagażnika. Wewnątrz na pierwszy rzut oka wybija się nowa sportowa kierownica oraz kolorowa tapicerka.
Agila jest dostępna w czterech, różnych wersjach, które powinny zapokoić zróżnicowane gusta nabywców. Essentia przeznaczona jest dla wyrachowanych kierowców, Agila Njoy dla tych, którzy preferują równowagę w kolorystyce zewnętrznej i wewnetrznej. Agila Cosmo kładzie duży nacisk na elegancję, zaś Agila Njoy Design Edition na zabawę i modę, poprzez m.in. chromowe dodatki. Wszystkie wersje dostępne są w 13 kolorach nadwozia, z licznymi opcjami, akcesoriami oraz pięcioma atrakcyjnymi zestawami wyposażenia, co stwarza dużą możliwość konfiguracji wymarzonego samochodu dla nabywcy.
Również bezpieczeństwo jazdy zostało poprawione w nowej Agili. Wszystkie wersje są do nabycia z dwoma przednimi i bocznymi poduszkami powietrznymi, systemem PRS, uwalniającym pedał w momencie zderzenia. W standardzie wyposażenia znajduje się obecnie ABS, elektronicznie ustawiane zewnętrzne lusterka i przyciemniane szyby.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport