mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Odmieniony Hyundai H-1

Odmieniony Hyundai H-1

Targi w Seulu były okazją do zaprezentowania całkowicie nowego Hyundaia H-1. Znacząco odmieniony van ma oferować więcej miejsca wewnątrz, więcej komfortu i udogodnień dla kierowcy i pasażerów.

Odmieniony Hyundai H-1

Nowy Hyundai H-1 dostępny będzie w wersji osobowej i towarowej. Wersja osobowa oferuje kilka konfiguracji siedzeń dla 8, 9, 11 lub 12 pasażerów, a wersja towarowa sprzedawana będzie w konfiguracji dla 2, 3, 5 i 6 osób.
 
Na rynkach europejskich nowy H-1 oferowany będzie z 2,5-litrowym silnikiem CRDi, który spełnia normę emisji spalin Euro-IV i z pomocą turbosprężarki o zmiennej geometrii łopatek dostarcza 140 KM mocy i 392 Nm momentu obrotowego. W standardzie dostępna jest 5-biegowa przekładnia manualna. Opcjonalne zamówić można automatyczną skrzynię biegów, która posiada cztery lub pięć przełożeń, w zależności od wymagań lokalnego rynku.
 
Nowy Hyundai H-1 jest dłuższy o 90 mm (5.125 mm) i szerszy o 100 mm (1.920) od swojego poprzednika, a jednocześnie niższy o 40 mm (1.930). Znacząco, bo aż o 120 mm, zwiększony został rozstaw osi, który teraz wynosi 3,2 m.
 
Na niektórych rynkach, na których jest zapotrzebowanie na benzynowe jednostki napędowe, oferowany będzie także 2,4-litrowy silnik Theta. 170-konna jednostka potrafi rozpędzić nowego H-1 do prędkości 185 km/h, a średnie spalanie kształtuje się na poziomie 14 litrów na 100 km.
 
Nowe cechy zewnętrzne nowego H-1 to m.in. podwójne, przesuwane drzwi boczne, otwierana na boki para drzwi tylnych (tylko wersja osobowa), powiększone koła i opony (205/70 R15, 215/70 R16), system ostrzegający o cofaniu pojazdu (tylko wersja osobowa) oraz przesuwana boczna szyba (tylko wersja towarowa).
 
Wewnątrz zmianie uległo położenie drążka dźwigni zmiany biegów, który teraz znajduje się w konsoli centralnej, dzięki czemu przemieszczanie się z siedzenia kierowcy na siedzenie pasażera nie stanowi problemu. Nowy H-1 jest również wyposażony w elektrochromatyczne lusterko wsteczne, dodatkowy schowek podsufitowy oraz umieszczone w dachu dysze nawiewów, które usprawniają chłodzenie i ogrzewanie wnętrza kabiny.
 
Hyundai H-1 otrzymał większe tarcze hamulcowe przedniej osi, które są o wiele wydajniejsze niż hamulce w poprzednim modelu. Lepsze właściwości jezdne mają zapewnić zastosowane w przednim zawieszeniu kolumny MacPhersona. Produkcja nowego H-1 w wersji diesel rozpocznie się sierpniu 2007 roku, a wersja z silnikiem benzynowym wejdzie do produkcji po listopadzie 2007 roku.
 
Zobacz więcej o modelu Hyundai H-1

 
Czytaj także:

H-1 Truck dla firm (2005-06-01)
 
 
 

 

Zobacz koniecznie: Wszystko o Hyundai H-1 Wszystko o Hyundai
Tematy w artykule: Hyundai Hyundai H-1

Podobne wiadomości:

Hyundai Ioniq - znamy cenę w Polsce

Hyundai Ioniq - znamy cenę w Polsce

Aktualności 2016-09-07

Hyundai rozmawia z Google

Hyundai rozmawia z Google

Technika 2016-08-18

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport