mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Odrębna strategia dla Kia i Hyundaia

Odrębna strategia dla Kia i Hyundaia

Dwie południowokoreańskie marki, Hyundai i Kia, należące do tej samej grupy, zamierzają wprowadzić nową politykę zarządzania marką, by zapewnić im odrębny wizerunek.

Nowa strategia przynieść ma obu markom zwiększenie udziału w globalnym rynku motoryzacyjnym oraz wzrost wartości każdej marki z osobna. Hyundai i Kia promowane będą innymi hasłami. Dla Hyundaia będzie to "Drive your way" (Jedź własnę drogą), czyli zwrócenie uwagi na odnowione i godne zaufania podstawowe atrybuty marki. Z kolei hasłem przewodnim Kia będzie "The Power to Surprise" (Siła, która zaskakuje).

W tej chwili obie marki należą do najbardziej dynamicznie rozwijających się marek zarówno w Europie, jak i na rynku amerykańskim. W ubiegłym roku na Starym Kontynencie Kia uzyskała sprzedaż o 44,4% lepszą niż rok wcześniej, zaś Hyundai o 21,8%, przy dynamice całego rynku na poziomie 2,1%.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Zrób bezpłatny przegląd samochodu w Warszawie
Zrób bezpłatny przegląd samochodu w Warszawie
Od poniedziałku można skorzystać z opcji darmowego przeglądu w 55 warszawskich stacjach diagnostycznych. Kierowcy mogą sprawdzić emisję spalin, ustawienie świateł i ciśnienie w oponach. Akcja potrwa do 2 września.
Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic