mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Odrębna strategia dla Kia i Hyundaia

Odrębna strategia dla Kia i Hyundaia

Dwie południowokoreańskie marki, Hyundai i Kia, należące do tej samej grupy, zamierzają wprowadzić nową politykę zarządzania marką, by zapewnić im odrębny wizerunek.

Nowa strategia przynieść ma obu markom zwiększenie udziału w globalnym rynku motoryzacyjnym oraz wzrost wartości każdej marki z osobna. Hyundai i Kia promowane będą innymi hasłami. Dla Hyundaia będzie to "Drive your way" (Jedź własnę drogą), czyli zwrócenie uwagi na odnowione i godne zaufania podstawowe atrybuty marki. Z kolei hasłem przewodnim Kia będzie "The Power to Surprise" (Siła, która zaskakuje).

W tej chwili obie marki należą do najbardziej dynamicznie rozwijających się marek zarówno w Europie, jak i na rynku amerykańskim. W ubiegłym roku na Starym Kontynencie Kia uzyskała sprzedaż o 44,4% lepszą niż rok wcześniej, zaś Hyundai o 21,8%, przy dynamice całego rynku na poziomie 2,1%.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.