mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Oleje dla Największych

Oleje dla Największych

Wdrażanie coraz bardziej rygorystycznych norm emisji spalin, ograniczających poziom zanieczyszczenia środowiska, wymusza na producentach zmiany w konstrukcji silników samochodów ciężarowych, autobusów i ciężkiego sprzętu. To sprawie, że rosną również wymagania stawiane olejom silnikowym.

Oleje dla Największych

Firma Orlen Oil kładzie szczególny nacisk na rozwój olejów typu HDDO (Heavy Duty Diesel Oil) przeznaczonych do samochodów ciężarowych, ciężkiego sprzętu i autobusów. Zmiany technologiczne zwiększyły zapotrzebowanie na nowoczesne środki smarowe.

Skuteczne działania handlowe sprawiają, iż pomimo kryzysu ekonomicznego, spółka cieszy się stale rosnącym zainteresowaniem olejami z rodziny Platinum Ultor. Klienci coraz chętniej sięgają po polski produkt, charakteryzujący się wysoką jakością i konkurencyjną ceną w porównaniu do odpowiedników wytwarzanych przez zachodnią konkurencję.

Dla Orlen Oil istotne jest równoczesne wdrażanie nowoczesnych olejów syntetycznych i mineralnych. Firma prowadzi zaawansowane projekty badawcze, które zaowocowały najbogatszą wśród krajowych wytwórców ofertą olejów syntetycznych i mineralnych. Wśród produktów dostępnych w ofercie spółki warto wyróżnić olej Platinum Ultor Plus 15W-40, który spełnia najbardziej aktualne wymagania jakościowe międzynarodowych specyfikacji i normy wielu producentów pojazdów tj. MAN, Volvo, Daimler, Cummins, Renault RVI czy MTU.

Spółka Orlen Oil realizuje szereg projektów mających na celu optymalizację produkcji oraz zapewnienie najwyższej jakości. Firma już od kilku lat należy do elitarnego stowarzyszenia ATIEL, które zrzesza najważniejszych producentów i dystrybutorów olejów smarowych w Europie. Jest ponadto jedynym polskim wytwórcą olejów, który widnieje na publikowanych przez ATIEL listach firm działających w systemie EELQMS (European Engine Lubricants Quality Management System). Warunkiem obecności na takich listach jest prowadzenie produkcji według ściśle określonych reguł, co stanowi dla użytkownika oleju dodatkową gwarancję, że produkt spełnia określone specyfikacje jakościowe wg europejskiej klasyfikacji ACEA.

Obecna oferta Spółki w dziedzinie olejów silnikowych typu HDDO ze względu na swoją rozpiętość może zaspokajać oczekiwania klientów tak w Polsce, jak i w Europie. W ostatnich miesiącach na rynku zadebiutowały w pełni syntetyczne oleje Platinum Ultor Max 5W-30 i Platinum Ultor Max 5W-40. Oleje te dają klientowi dodatkowe korzyści w postaci wydłużonego okresu między wymianami. Oleje w klasie 5W-40 stanowią w Europie pewnego rodzaju nowość, jednak ze względu na ich właściwości firma prowadzi obecnie intensywne prace nad dalszym rozwojem tego produktu głównie w zakresie procesów certyfikacji u producentów samochodów.

Spółka Orlen Oil poszerzyła także rodzinę olejów Platinum Ultor o wysokiej jakości, wielosezonowy olej przeznaczony do silników wysokoprężnych, zasilanych sprężonym gazem ziemnym (CNG). Silniki zasilane CNG charakteryzują się nieco innymi parametrami pracy w porównaniu do tradycyjnych silników Diesla. Dlatego też, formuła oleju Platinum Ultor CNG zapewnia doskonałą ochronę wszystkich elementów silnika zasilanego gazem ziemnym.

Tematy w artykule: Orlen olej silnikowy olej orlen oil

Podobne wiadomości:

Kody olejowe - co oznaczają

Kody olejowe - co oznaczają

Serwis auta 2016-07-13

Chevrolet Corvette Z06 ma problem z silnikiem

Chevrolet Corvette Z06 ma problem z silnikiem

Aktualności 2015-08-17

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport