mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Opel pomoże przez portal społecznościowy

Opel pomoże przez portal społecznościowy

Opel chce wykorzystać szerokie możliwości portali społecznościowych do kontaktu ze swoimi klientami.

Opel pomoże przez portal społecznościowy
Niemiecka marka zamierza popularować formę komunikacji Web 2.0. Dzięki kontaktom przez popularne ostatnimi czasy portale społecznościowe, zamierza uwtorzyć nową sieć wymiany informacji ze swoimi klientami. Jedną z głównych cech takiej komunikacji miałaby być nie tylko udostępnianie informacji o ofercie, ale także możliwość pomocy w przypadku awarii samochodu. Klient mógłby zgłaszać tymi kanałami usterkę, a w zamian otrzymywałby rzetelną opinię ekspertów Opla o możliwych przyczynach defektu. Pierwszą z pilotażowych płaszczyzn takiej komunikacji będzie portal Twitter.com.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Opel
Tematy w artykule: Opel

Podobne wiadomości:

Opel Crossland X – znamy polskie ceny

Opel Crossland X – znamy polskie ceny

Aktualności 2017-03-20

Nowy Opel Insignia - znamy polskie ceny i wyposażenie

Nowy Opel Insignia - znamy polskie ceny i...

Aktualności 2017-02-24

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Karoq - oto następca Yeti!
Skoda Karoq - oto następca Yeti!
Po ośmiu latach przyszedł czas na następcę Skody Yeti. Nowy model zmienił się tak bardzo, że otrzymał nową nazwę - Karoq. Znamy już pierwsze szczegóły na temat kompaktowego SUV-a z Mlada Boleslav.