mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Opel pomoże przez portal społecznościowy

Opel pomoże przez portal społecznościowy

Opel chce wykorzystać szerokie możliwości portali społecznościowych do kontaktu ze swoimi klientami.

Opel pomoże przez portal społecznościowy
Niemiecka marka zamierza popularować formę komunikacji Web 2.0. Dzięki kontaktom przez popularne ostatnimi czasy portale społecznościowe, zamierza uwtorzyć nową sieć wymiany informacji ze swoimi klientami. Jedną z głównych cech takiej komunikacji miałaby być nie tylko udostępnianie informacji o ofercie, ale także możliwość pomocy w przypadku awarii samochodu. Klient mógłby zgłaszać tymi kanałami usterkę, a w zamian otrzymywałby rzetelną opinię ekspertów Opla o możliwych przyczynach defektu. Pierwszą z pilotażowych płaszczyzn takiej komunikacji będzie portal Twitter.com.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Opel
Tematy w artykule: Opel

Podobne wiadomości:

Nadchodzi Opel Grandland X - zapowiedź kompaktowego crossovera

Nadchodzi Opel Grandland X - zapowiedź...

Aktualności 2016-11-18

Opel Meriva - znamy następce

Opel Meriva - znamy następce

Aktualności 2016-11-07

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Fabia R5 - rok pełen sukcesów
Skoda Fabia R5 - rok pełen sukcesów
Skoda Fabia R5 ma za sobą pierwszy w pełni przejechany sezon, który przyniósł imponującą liczbę wygranych i osiągnięć na rajdowych trasach całego świata.