mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Opel pomoże przez portal społecznościowy

Opel pomoże przez portal społecznościowy

Opel chce wykorzystać szerokie możliwości portali społecznościowych do kontaktu ze swoimi klientami.

Opel pomoże przez portal społecznościowy
Niemiecka marka zamierza popularować formę komunikacji Web 2.0. Dzięki kontaktom przez popularne ostatnimi czasy portale społecznościowe, zamierza uwtorzyć nową sieć wymiany informacji ze swoimi klientami. Jedną z głównych cech takiej komunikacji miałaby być nie tylko udostępnianie informacji o ofercie, ale także możliwość pomocy w przypadku awarii samochodu. Klient mógłby zgłaszać tymi kanałami usterkę, a w zamian otrzymywałby rzetelną opinię ekspertów Opla o możliwych przyczynach defektu. Pierwszą z pilotażowych płaszczyzn takiej komunikacji będzie portal Twitter.com.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Opel
Tematy w artykule: Opel

Podobne wiadomości:

Opel Insignia GSi - powrót do korzeni

Opel Insignia GSi - powrót do korzeni

Aktualności 2017-07-25

Opel Adam Black Jack - polskie ceny

Opel Adam Black Jack - polskie ceny

Aktualności 2017-07-05

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
WYRUSZ W 4 STRONY POLSKI Z MINI COUNTRYMAN
WYRUSZ W 4 STRONY POLSKI Z MINI COUNTRYMAN
Nowe MINI Countryman kusi stylowym wyglądem, oferuje komfortowe warunki podróżowania, a do tego nie boi się wyjechać poza asfalt. To jednak nie wszystko! Zobacz, co jeszcze skrywa w sobie największy model w rodzinie.
Mini Countryman Mini Countryman