mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Opel pomoże przez portal społecznościowy

Opel pomoże przez portal społecznościowy

Opel chce wykorzystać szerokie możliwości portali społecznościowych do kontaktu ze swoimi klientami.

Opel pomoże przez portal społecznościowy
Niemiecka marka zamierza popularować formę komunikacji Web 2.0. Dzięki kontaktom przez popularne ostatnimi czasy portale społecznościowe, zamierza uwtorzyć nową sieć wymiany informacji ze swoimi klientami. Jedną z głównych cech takiej komunikacji miałaby być nie tylko udostępnianie informacji o ofercie, ale także możliwość pomocy w przypadku awarii samochodu. Klient mógłby zgłaszać tymi kanałami usterkę, a w zamian otrzymywałby rzetelną opinię ekspertów Opla o możliwych przyczynach defektu. Pierwszą z pilotażowych płaszczyzn takiej komunikacji będzie portal Twitter.com.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Opel
Tematy w artykule: Opel

Podobne wiadomości:

Nowy Opel Insignia - znamy polskie ceny i wyposażenie

Nowy Opel Insignia - znamy polskie ceny i...

Aktualności 2017-02-24

Opel Ampera-e - znamy szczegóły

Opel Ampera-e - znamy szczegóły

Aktualności 2017-02-21

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Alfa Romeo Giulia Coupe - premiera w Genewie?
Alfa Romeo Giulia Coupe - premiera w Genewie?
Na początku marca ruszają targi motoryzacyjne w Genewie. Niektórzy producenci nie odsłonili jeszcze wszystkich kart. Wśród nich jest Alfa Romeo, które może zaskoczyć swoich fanów modelem Giulia o dwudrzwiowym nadwoziu.