mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Opel pomoże przez portal społecznościowy

Opel pomoże przez portal społecznościowy

Opel chce wykorzystać szerokie możliwości portali społecznościowych do kontaktu ze swoimi klientami.

Opel pomoże przez portal społecznościowy
Niemiecka marka zamierza popularować formę komunikacji Web 2.0. Dzięki kontaktom przez popularne ostatnimi czasy portale społecznościowe, zamierza uwtorzyć nową sieć wymiany informacji ze swoimi klientami. Jedną z głównych cech takiej komunikacji miałaby być nie tylko udostępnianie informacji o ofercie, ale także możliwość pomocy w przypadku awarii samochodu. Klient mógłby zgłaszać tymi kanałami usterkę, a w zamian otrzymywałby rzetelną opinię ekspertów Opla o możliwych przyczynach defektu. Pierwszą z pilotażowych płaszczyzn takiej komunikacji będzie portal Twitter.com.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Opel
Tematy w artykule: Opel

Podobne wiadomości:

Opel Insignia Country Tourer w polskich salonach - ile kosztuje?

Opel Insignia Country Tourer w polskich...

Aktualności 2017-08-06

Opel Adam i odpadający dach

Opel Adam i odpadający dach

Aktualności 2017-07-27

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowy Ford Transit Custom już niebawem w salonach
Nowy Ford Transit Custom już niebawem w salonach
Ford zaprezentował nowe wcielenie modelu Transit Custom. Samochód dostawczy o ładowności jednej tony ma całkowicie nowe wnętrze, jest wydajniejszy, a do tego wygląda atrakcyjnie. Pierwsze egzemplarze trafią do klientów na początku przyszłego roku.
Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic