mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > PIM, ZM SOIS: Wielomarkowość

PIM, ZM SOIS: Wielomarkowość

W lutym bieżącego roku Polska Izba Motoryzacji przedstawiła projekt powołania wspólnego zespołu roboczego ds. wielomarkowości. Głównym założeniem projektu była pomoc importerom i dealerom przy tworzeniu salonów wielomarkowych.

Jak można przeczytać na stronach internetowych Polskiej Izby Motoryzacji, powołany zespół ze wspólnej inicjatywy PIM i ZM SOIS miałyby pełnić rolę mediatora przy ewentualnych sporach między importerami i dealerami, którzy wspólnymi siłami chcieliby dążyć do otwierania salonów wielomarkowych w Polsce. W tej sprawie zdania obu instytucji są podzielone.

W nadesłanym kilka dni temu do biura PIM’u oficjalnym oświadczeniu ZM SOIS czytamy, że ingerowanie w sprawy wewnętrzne członków SOIS, a więc przedstawicieli producentów, importerów i dystrybutorów  firm motoryzacyjnych, nie należy do obowiązków ZM SOIS, a konkurowanie ze sobą w wielu obszarach tej branży traktuje się jako naturalny proces.
Tematy w artykule: PIM ZM SOIS

Podobne wiadomości:

Najlepszy salon i menedżer rynku dealerskiego

Najlepszy salon i menedżer rynku dealerskiego

Aktualności 2010-11-24

Nominowani do tytułu Menedżera Rynku Dealerskiego 2010

Nominowani do tytułu Menedżera Rynku...

Aktualności 2010-11-08

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowe Audi A6 - znamy polskie ceny
Nowe Audi A6 - znamy polskie ceny
Importer niemieckiej marki opublikował właśnie cennik nowego Audi A6. Samochód będzie dostępny na początek w silnikiem benzynowym i wysokoprężnym. Cennik otwiera kwota 296 600 zł.