mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > PSA bliżej Mitsubishi

PSA bliżej Mitsubishi

Koncern PSA rozważa zacieśnienie współpracy z japońską marką Mitsubishi, infomruje gazeta gospodarcza La Tribune. Szef francuskiej firmy Philippe Varin szuka solidnego partnera spoza Europy, który byłby w stanie rozpowszechnić auta jego koncernu na rynkach poza Starym Kontynentem.

PSA bliżej Mitsubishi
ym samym upadły krążące po Francji plotki o rzekomym, bardziej wydajnym aliansie z niemieckim BMW. W oczach ekspertów Mitsubishi i PSA uzupełniałyby się lepiej. Jak pisze La Tribune francusko-japońska współpraca wydaje się być efektywniejsza pod kątem technologicznym jak i geograficznym. Paleta modeli obu firm uzupełnia się bardzo dobrze, PSA nie ma np. pick-upów w swojej ofercie. Póki co PSA i Mitsubishi współpracują przy budowie SUV-ów: trojaczków Outlander, C-Crosser i 4007. Dodatkowo Mitsubishi ma ugruntowaną pozycję w Japonii i Azji Południowej, regionach, w których PSA Peugeot Citroen jest marką znaną dość słabo.

Oba koncerny mogłyby również nawiązać dobre relacje przy projektowaniu aut elektrycznych. Peugeot już teraz opracowuje z Mitsubishi tego typu samochód, który na rynku ma zadebiutować pod koniec 2010 roku. Nie można zapomnieć także o tym, iż obie firmy budują w Rosji wspólną fabrykę.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Mitsubishi
Tematy w artykule: PSA Mitsubishi alians

Podobne wiadomości:

Mitsubishi L200 pickupem roku 2017

Mitsubishi L200 pickupem roku 2017

Aktualności 2016-12-01

Mały, elektryczny SUV Mitsubishi w drodze

Mały, elektryczny SUV Mitsubishi w drodze

Aktualności 2016-08-24

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport