mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > PSA szykuje ofensywę marki DS

PSA szykuje ofensywę marki DS

Szef wyodrębnionej z Citroena marki DS chce, aby zarządzana przez niego firma stała się dla koncernu tym, czym Audi jest dla Volkswagena. Głównym celem ekspansji jest rynek azjatycki.

PSA szykuje ofensywę marki DS
DS coraz śmielej oddziela się od Citroena, na którego modelach bazują wszystkie oferowane przez tę markę auta. W planach jest 200 salonów oferujących samochody z logo DS, a szczególnie wysoki priorytet ma rynek chiński oraz pozostałe kraje azjatyckie. To właśnie tam hitem ma być średniej wielkości crossover - model DS6. Do 2016 roku ponad połowa sprzedaży ma pochodzić spoza Starego Kontynentu.

Szef DS, Yves Bonnefont, przewiduje, że udział marki w sprzedaży całego koncernu PSA może wynieść od 10 do 15%, czyli spodziewa się sporego wzrostu w stosunku do obecnego udziału na poziomie 4%. W zeszłym roku 118 472 osoby zdecydowały się na zakup DS-a. Spośród nich jedynie 40% posiadało wcześniej Peugeota lub Citroena, wygląda więc na to, że grupy docelowe rzeczywiście są odmienne.

Aktualnie auta z logo DS można kupować w salonach Citroena, a w ofercie znajdują się 3 modele: trzydrzwiowy hatchback DS3, podwyższony kompakt DS4 oraz średniej klasy hatchback DS5.

Podobne wiadomości:

Citroen C-Elysee po nowemu

Citroen C-Elysee po nowemu

Premiery 2016-11-15

Nowy Citroen C3 - mały Cactus

Nowy Citroen C3 - mały Cactus

Premiery 2016-06-30

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport