mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Paryskie nowości 2006

Paryskie nowości 2006

Już w przyszłym tygodniu, 28 września 2006 roku, dniami prasowymi rozpocznie się jedna z ważniejszych imprez w motoryzacyjnym kalendarzu Europy. Przez ponad dwa tygodnie setki tysięcy gości, dziennikarzy oraz przedstawicieli firm związanych z branżą moto uczestniczyć będzie w tym wydarzeniu.

Paryskie nowości 2006
Organizatorzy odpowiedzialni za międzynarodowe targi motoryzacyjne w Paryżu, które w tym roku okrzyknięte zostały 'samochodowym mundialem', przez dwa lata pracowali na tym, żeby tegoroczna impreza była jeszcze lepsza i obfitowała w więcej atrakcji dla oglądających. W 2004 roku pojawiło się tam w sumie prawie półtora miliona gości. W ośmiu ogromnych halach swoje produkty wystawiało ponad 500 znanych marek pochodzących z trzydziestu krajów. Według statystyk targi odwiedziło wtedy aż 11 tysięcy dziennikarzy z 98 krajów. Jak będzie w tym roku? Okaże się na pewno już w przeciągu następnych tygodni.

Prezentacja samochodów osobowych odbywać się będzie na terenie czterech hal (1,3,4,5/2), a nie trzech jak to miało miejsce poprzednio. Ma to związek ze zwiększonymi potrzebami producentów, a także debiutem rynkowym marek takich jak Dacia oraz Dodge oraz chińskich produktów sygnowanych 'egzotycznymi' na europejskim rynku nazwami takimi jak Landwind oraz Great Wall. Całkowita powierzchnia targów wzrosła z 55 do 63 tysięcy metrów kwadratowych. Nowością podczas tegorocznej imprezy będą 'perełki' francuskiej motoryzacji zebrane spośród kolekcjonerów i muzeów z całego świata. Wystawa w ósmej hali pozwoli zobaczyć zwiedzającym samochody, które na co dzień ukryte są w piwnicach prywatnych kolekcjonerów.

Oto samochody, które zaprezentowane zostaną podczas nadchodzących targów:

Premiery

Alfa 8C Competizione

Alfa Romeo 147 Q2 

Audi Q7 V12 TDI

Daihatsu Materia

Fiat Bravo

Fiat Panda 100 HP Sport

Honda Civic Type R

Honda CR-V

Honda FR-V

Hyundai Coupé

Volkswagen Cross Golf

Kia cee`d

Kia Opirus

Lamborghini Gallardo Nera

Lancia Ypsilon

Maserati Gran Contemporary Classic

Mazda CX-7

Mercedes-Benz CL 63 AMG

Mitsubishi Pajero

Nissan Qashqai

Subaru Legacy Facelift

Subaru Outback Facelift

Toyota Yaris T Sport

Volvo C30

VW Touran Facelift

Citroen C4 Picasso

BMW M6 Cabrio

Hyundai Grandeur 2.2 CRDi

Lexus LS 600h

Mercedes Klasa G

Mini Cooper i Cooper S

Opel Antara

Skoda Octavia Scout

Smart ForTwo Edition Red

Suzuki Swift Sport

Opel Corsa Van

Landwind Van

Volkswagen Touareg

Maybach Antiqua White

 BMW X3

    

BMW Seria 3 Coupe

    

Modele koncepcyjne

Chevrolet WTCC Ultra

Citroen C-Métisse

Daihatsu D-Compact X-Over

Dodge Avenger

Ferrari P4/5

Hyundai Arnejs

Kia Pro Cee'd

Lancia Delta HPE

Peugeot 207 Epure

Peugeot 908 RC

Renault Nepta

Skoda Joyster 

  Suzuki Splash

 VW Iroc

Mistubishi Outlander

 

 

 

BMW 7 Hydrogen

Ford Mondeo

   

Tematy w artykule: targi motoryzacyjne Paryż

Podobne wiadomości:

Alfa Romeo 147 Q2

Alfa Romeo 147 Q2

Premiery 2006-09-27

Komentuj:

~Marian 2007-10-22

Zgadzam sie precz z tym chińskim g.... z europy

~Cytryniarz 2006-11-19

Ty sobie zmień pseudonim na china-suiciude bo landwind nie japoński

~cytryniarz 2006-10-16

Nie tylko chinski Landwind wlazł (wjechał) na nasz rynek. Great Wall i China Montors Hongi-Kong tez oblezyly okolice Warszawy i Olsztyna.

~cytryniarz 2006-10-16

a mi sie podoba c-matisse uwazam ze powinien wejsc do produkcji a co do landwinda van (oficjalna nazwa fashion mpv) zgadzam sie panem arkiem z.

~japanese-suicide 2006-09-24

LANDWIND powali europejskie scierwo na kolana..!!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport