mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Peugeot 2008 - ceny w Polsce

Peugeot 2008 - ceny w Polsce

Peugeot 2008 niedawno przeszedł odświeżający facelifing, a teraz wchodzi do polskich salonów sprzedaży. Zobacz, ceny nowego francuskiego crossovera.

Peugeot 2008 - ceny w Polsce

O zmianach, wprowadzonych przy okazji faceliftingu Peugeota 2008 już informowaliśmy. Teraz znamy także ceny nowego crossovera w polskich salonach. Auto jest dostępne w trzech wariantach wyposażenia. Paleta silników zawiera pięć pozycji, a do wyboru mamy trzy skrzynie biegów.

Oto ceny Peugeota 2008 w Polsce

Wersja
Silnik
Skrzynia
Cena
Access1,2 PureTech 82 KM
manualna 5-biegowa55 300
Active
1,2 PureTech 82 KM S&S
manualna 5-biegowa Stop & Start
63 400
1,2 PureTech 110 KM S&S
manualna 5-biegowa Stop & Start
69 900
1,2 PureTech 110 KM S&S
automatyczna 6-biegowa EAT6 Stop & Start
74 900
1,2 PureTech 130 KM S&S
manualna 6-biegowa Stop & Start
73 400
1,6 BlueHDi 75 KM
manualna 5-biegowa72 100
1,6 BlueHDi 100 KM
manualna 5-biegowa77 400
Allure
1,2 PureTech 110 KM S&S
manualna 5-biegowa Stop & Start76 600
1,2 PureTech 110 KM S&S
automatyczna 6-biegowa EAT6 Stop & Start 81 600
1,2 PureTech 130 KM S&Smanualna 6-biegowa Stop & Start80 100
1,6 BlueHDi 100 KM
manualna 5-biegowa84 100
1,6 BlueHDi 120 KM S&S
manualna 6-biegowa Stop & Start88 300

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Peugeot 2008
Peugeot 2008
Cena podstawowa już od: 54 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: suv-5dr.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Peugeot 2008 Wszystko o Peugeot
Tematy w artykule: Peugeot ceny Peugeot 2008

Podobne wiadomości:

BMW serii 5 2017 - znamy ceny nowego modelu

BMW serii 5 2017 - znamy ceny nowego modelu

Aktualności 2016-11-18

Peugeot 3008 - znamy ceny w Polsce

Peugeot 3008 - znamy ceny w Polsce

Aktualności 2016-10-11

Komentuj:

~blus 2016-04-08

Polityka cenowa producentów jest idiotyczna , oferują w podstawowej wersji silnik którym nie da się jeździć 82 KM i jest w miarę przystępna cena. Przy tym samym koszcie produkcji silnika i samochodu poprzez podkręcenie softem turbiny żądają 20 tyś więcej. To już jest cena absurdalna. Najlepszy stosunek ceny do mocy ma OPEL , nie wkładają beznadziejnie słabych silników i nie chwalą się że tanio. Podstawa 1,4 ma 100 KM i jest w miarę tanio.nDlatego nigdy nie kupię francuskiego badziewia. nW dieslu to samo 1,6 zaczyna od 75 KM max 110 , u Opla 1,6 ma 110 w podstawie i 136 KM po środku i 160 twin turbo. OPEL GÓRĄ, cała reszta łącznie z nissanem i toyota oferują pierdziawki z turbina o poj. 1,2 l i mocy do 100 KM to już jest żałosne. Za chwilę Opl wykosi wszystkich . Ja już mam 3- ciego i niedługo kupuję 1,6 160 km w dieslu.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport