mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Peugeot zmienia logo i oblicze

Peugeot zmienia logo i oblicze

2010 rok ma być początkiem sporych zmian, jeśli chodzi o wizualną tożsamość marki Peugeot. Między innymi pojawi się nowe logo, choć oczywiście w dalszym ciągu będzie to znany na całym świecie lew.

Peugeot zmienia logo i oblicze
Nowy lew w logo marki Peugeot, który kojarzony jest z firmą od 1858 roku, stworzony przez projektantów francuskiego koncernu ma być prostszy, ale jednocześnie bardziej dynamiczny i drapieżny, ma mieć nową pozę i być bardziej opływowy. Dzięki zestawieniu matowych i połyskujących elementów tworzy bimetaliczny efekt. Nowe logo marki ponadto będzie trójwymiarowe, pozbawione niebieskiej flagi, a użyty niebieski kolor wyraźnie pociemniał odzwierciedlając nową typografię marki.

Pierwszym pojazdem francuskiej marki, który trafi do sprzedaży będzie debiutujący wiosną br. Peugeot RCZ.

Cała ogólnoświatowa sieć firmy Peugeot, składająca się z ok. 10.000 punktów, wprowadzi elementy nowej tożsamości wizualnej do końca 2012 roku.

Poza tym zmienia się również główne hasło reklamowe firmy oraz oprawa muzyczna wizerunku marki. We wszystkich działaniach reklamowych pojawi się ten sam podpis (Motion&Emotion), zaś w spotach reklamowych obecna będzie ta sama melodia. Ponadto zbudowano całkowicie nowy klimat muzyczny.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Peugeot
Tematy w artykule: Peugeot

Podobne wiadomości:

BMW i PSA - kolejne wspólne projekty

auto motor i sport 0000-00-00

Peugeot 308 - akcja serwisowa

Peugeot 308 - akcja serwisowa

Aktualności 2016-12-28

Komentuj:

~Thomas 2010-01-11

to logo to jak szczeniak od pinczera

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.