mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Pierwsza Astra sedan z Gliwic

Pierwsza Astra sedan z Gliwic

Dziś rano pierwszy nowy Opel Astra w wersji sedan zjechał z linii produkcyjnej w zakładach General Motors w Gliwicach.

Pierwsza Astra sedan z Gliwic

Nowy model może być wyposażony w jeden z dwóch silników benzynowych lub dwóch wysokoprężnych o mocach od 90 do 140 KM. Wszystkie wersje posiadają hamulce tarczowe z przodu, system ABS, system wspomagania hamowania w zakrętach (CBC), wspomaganie nagłego hamowania i elektryczno-hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego (EHPS) w standardzie, jak również takie podwyższające komfort użytkowania rozwiązania jak centralny zamek, elektryczne okna z przodu i dzielone
w proporcji 60:40 oparcie tylnej kanapy.

Zakład General Motors Manufacturing Poland w Gliwicach, który rozpoczął produkcję w 1998 roku, cieszy się doskonałą reputacją ze względu na jakość produkowanych tam samochodów i jest uważany za modelowy zakład GM. Wykorzystuje globalny system produkcji GM, zakładający koncentrację na wysokiej jakości, nieustanne doskonalenie, standaryzację, zaangażowanie pracowników i krótkie czasy realizacji wszystkich operacji. Dyrektor Generalny GM Poland, Romuald Rytwiński, uważa decyzję o produkcji nowej Astry sedan w Gliwicach za potwierdzenie świetnej opinii, którą cieszy się zakład: "Jestem przekonany, że nasi pracownicy dołożą wszelkich starań, aby produkowane przez nas Astry sedan były jak najwyższej jakości, z której słyniemy."

Zobacz więcej o modelu Opel Astra III

Sprawdź dostępne konfiguracje:

Opel Astra
Opel Astra
Cena podstawowa już od: 59 900 PLN brutto
Dostępne nadwozia: hatchback-3dr. kombi-5dr. sedan-4dr.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Opel Astra Wszystko o Opel
Tematy w artykule: Opel Astra III Opel Astra

Podobne wiadomości:

Nadchodzi Opel Grandland X - zapowiedź kompaktowego crossovera

Nadchodzi Opel Grandland X - zapowiedź...

Aktualności 2016-11-18

Opel Meriva - znamy następce

Opel Meriva - znamy następce

Aktualności 2016-11-07

Komentuj:

~Ale złom !!! 2007-09-13

Jeździłem Astrą III. To był koszmar !!! Dziwie się wszystkim przygłupom lubującym się w Astrach i Golfach. Czy ci ludzie mają rozum , że o jajcach nie wspomnę ?

~pracownik 2007-09-09

w classicu tylna klapa jest niżej niż obrys nadwozia żeby wiatr nie świszczał .... :) na linii montażowej gdzie elementy mają byc ostatecznie spasowane .. każdy ma w dupie poprzednika i mierzy wg. swoich norm .. a lakier przychodzi pozrysowany już w beczkach :) blache można wgiac kciukiem :) ... kupcie se bo ma ESP :) .... polonez nie miał , ale zanim zgnił był jak wóz opancerzony :D , na moim mercedes dostawczy zostawił zderzak, maske i chłodnice .... ;-) .. no i troche lakieru na zderzaku .. pomine 0,5 cm wgniotu na tylnym skośnym słupku. Gdzie jest prezes FSO ? :-D

~Mike 2007-08-23

Racja 60 000 za zwykły samochód dla pracownika to jaja nie z tej ziemi

~gonzo 2007-08-23

Przede wszystkim na rynki Europy Środkowej i Wschodniej - dla demoludów wersja podstawowa za ponad 60yts. zł - niezłe jaja

~kejpi 2007-08-22

Ktoś zapomnial o Agili, która byla pierwszym modelem Opla produkowanym w Gliwickiej fabryce. Astra sedan to 4 model produkowany w Gliwicach:D

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport