mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Pierwszy rok Mazdy w Polsce

Pierwszy rok Mazdy w Polsce

W ciągu pierwszego roku obecności na polskim rynku, po kilkuletniej przerwie, oficjalnego przedstawicielstwa Mazdy sprzedaż samochodów tej japońskiej marki wyniosła 3.145 egzemplarzy, co dało jej ponad 1-procentowy udział w rynku.

Pierwszy rok Mazdy w Polsce
Mazda Motor Poland oficjalnie rozpoczęła sprzedaż samochodów w czerwcu 2008 r. Działalność rozpoczęło wówczas 11 dealerów. Obecnie liczba punktów dealerskich wzrosła do 20, obejmując największe miasta w Polsce. Klienci mogą również serwisować Mazdy w sieci 15 autoryzowanych stacji obsługi.

Do końca maja br. nabywców znalazło 3.145 samochodów Mazda. Ten wynik nie tylko przewyższył zakładane początkowo plany sprzedaży, ale pozwolił również na skuteczną promocję marki na ulicach polskich miast. Najpopularniejszym modelem jest Mazda 6 (1.250 sprzedanych samochodów), zaraz za nią Mazda2 (868) i Mazda3 (647). Pozytywnie przyjęty został również najnowszy model w gamie – nowa Mazda 3, która od połowy maja jest dostępna w salonach. W ciągu pierwszego miesiąca zebranych zostało ponad 200 zamówień na ten model.

W tym roku ważną nowością będzie także CX-7 po faceliftingu, którego gama silnikowa wzbogacona zostanie o jednostkę wysokoprężną o pojemności 2,2 l i mocy 173 KM. Odświeżony SUV Mazdy pojawi się w salonach w ostatnim kwartale roku.
 
Sprzedaż Mazdy na polskim rynku od 01.06.2008 do 31.05.2009:
Mazda 2 868
Mazda 3 647
Mazda 5 103
Mazda 6 1.250
Mazda MX-5 22
Mazda CX-7 255

Podobne wiadomości:

Jak dobrze sprzedać samochód? - rady o których warto pamiętać

Jak dobrze sprzedać samochód? - rady o...

Aktualności 2016-12-22

Mazda 3 po liftingu - ceny w Polsce

Mazda 3 po liftingu - ceny w Polsce

Aktualności 2016-12-21

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Minibus Skody - to już 60 lat!
Minibus Skody - to już 60 lat!
Już w pierwszej połowie lat 50. XX wieku Skoda robiła pierwsze przymiarki do nowoczesnego pojazdu użytkowego. Jednobryłowa konstrukcja samonośna z silnikiem tuż za tylną osią miała być konkurencją dla Volkswagena T1.