mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Pierwszy rok Mazdy z sukcesem

Pierwszy rok Mazdy z sukcesem

Pierwszy niepełny rok ponownej obecności Mazdy na polskim rynku zakończył wieloma pozytywnymi aspektami: rosnącą z miesiąca na miesiąc sprzedaż i szybkim rozwojem sieci dealerskiej.

Pierwszy rok Mazdy z sukcesem
Od czerwca do końca grudnia 2008 r. nabywców znalazło 1.636 samochodów marki, przy czym największą popularnością cieszyła się Mazda6 (665 samochodów) i Mazda2 (488), a zaraz za nimi Mazda3 (274) i CX-7 (139). Nieco mniejsze zainteresowanie w pierwszym roku sprzedaży towarzyszyło minivanowi Mazda5 (50) oraz roadsterowi MX-5 (10). Łączny wynik, jaki uzyskała w ubiegłym roku na polskim rynku japońska marka, przewyższył pierwotne plany, pozwalając na osiągnięcie ok. 1% udziału w rynku samochodów osobowych.

Rosnące zainteresowanie klientów doprowadziło ponadto do otwarcia nowych salonów. Do pierwszych 11 punktów dealerskich szybko dołączyły kolejne – w Rzeszowie, Olsztynie, Słupsku i Lublinie.  

W bieżącym roku do oferty Mazdy dołączy Mazda MX-5 po faceliftingu oraz całkowicie nowa Mazda3, w wersji sedan i hatchback. Planowany jest również dalszy rozwój sieci dealerskiej – już w pierwszym kwartale 2009 r. otwarte zostaną salony i serwisy w Toruniu i Bielsku-Białej.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Mazda
Tematy w artykule: Mazda

Podobne wiadomości:

Mazda CX-5 w nowej odsłonie

Mazda CX-5 w nowej odsłonie

Premiery 2016-11-16

Mazda MX-5 - szalona wersja na SEMA

Mazda MX-5 - szalona wersja na SEMA

Aktualności 2016-11-02

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport