mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Po gali Internetowy Samochód Roku 2007

Po gali Internetowy Samochód Roku 2007

Od finału czwartej edycji konkursu na Internetowy Samochód Roku upłynęło już trochę czasu. Emocje w większości już opadły. Teraz czas na podsumowania i opinie uczestników, w szczególności tych, którzy mieli to szczęście i w środowy wieczór mieli zaszczyt odebrać jedną z nagród.

Po gali Internetowy Samochód Roku 2007

Przypomnijmy, zwycięzcą czwartej edycji plebiscytu a zarazem zdobywcą tytułu Internetowego Samochodu Roku 2007 została Skoda Fabia, która w ostatecznej klasyfikacji w pokonanym polu pozostawiła całą plejadę wszystkich modeli dostępnych na naszym rynku.

Zobacz galerię zdjęć z gali oraz film z wręczenia nagród

- Cieszymy się bardzo ze zwycięstwa. Wyniki konkursu są dla nas bardzo istotne zwłaszcza dlatego, że tak naprawdę głosowanie było nieświadome, tzn. zwycięstwo uzyskaliśmy dzięki temu, że Internauci faktycznie najbardziej się interesowali naszym samochodem - powiedział tuż po ogłoszeniu wyników Sebastian Szczęsny - specjalista ds. PR w Skoda Auto Polska. - Mamy nadzieję, że również w tym roku uda nam się wywołać podobnie duże zainteresowanie, zwłaszcza że właśnie teraz wchodzi do salonów nowa Skoda Fabia w wersji kombi. Zobacz więcej.

Z drugiego miejsca wcale zmartwiona nie była Agata Luboradzka - PR Manager w Honda Poland (przypomnijmy, przed rokiem w konkursie triumfowała Honda Civic): Nie wstydzimy się drugiego miejsca, jesteśmy wręcz bardzo zadowoleni z osiągniętego wyniku. Rok temu pierwsze, teraz drugie miejsce potwierdzają ugruntowaną pozycję Civica na rynku, na którym Civic jest już bądź co bądź od dwóch lat. Na utrzymującą się popularność wpływ z pewnością mają stylistyka, niezawodność czy marka. Myślę, że każdy, kto spróbuje się przejechać tym autem i popyta się użytkowników Hondy, czy warto mieć Civica, będzie tego samego zdania. Zobacz więcej.

Z całą pewnością największym zaskoczeniem ubiegłorocznej edycji konkursu na Internetowy Samochód Roku była Kia cee'd, która zajęła najniższe miejsce na podium. - Sukces Kii cee'd wynika z paru elementów. Głównie z produktu jako takiego. Sam samochód jest naprawdę świetny, do tego dochodzi siedmioletnia gwarancja, do tego bardzo atrakcyjna cena plus działania marketingowe w momencie wprowadzenia samochodu na rynek. I stąd ten sukces - powiedział podczas gali Wojciech Szyszko - dyrektor zarządzający w Kia Motors Polska. - Myślę, że ten rok będzie dużo lepszy dla cee'da niż zeszły. Cały rok w ofercie będzie wersja kombi, trzydrzwiowa wersja sprzedaje się już teraz bardzo dobrze, przypuszczam, że będzie to najlepiej sprzedający się trzydrzwiowy hatchback w segmencie C. Tak więc perspektywy są bardzo dobre. Mam nadzieję, że te czynniki pozwolą też na odniesienie sukcesu w kolejnej edycji konkursu na Internetowy Samochód Roku - dodał na zakończenie Wojciech Szyszko. Zobacz więcej.

Poza główną nagrodą przyznano także tytuł Internetowego Samochodu Używanego Roku 2007. Przypadł on po raz kolejny z rzędu Volkswagenowi Passatowi, który w końcowej klasyfikacji wyprzedził Audi A4 oraz Opla Vectrę.

- Volkswagen Passat jest przede wszystkim samochodem niezawodnym, bez względu na rok produkcji i jego przebieg nasi klienci są zadowoleni z jego użytkowania i nie mają z nim większych problemów. Ważny jest też duży dostęp do części zamiennych i to zarówno oryginalnych, jak i tzw. zamienników - skomentował wyniki Waldemar Płoski - dyrektor salonu Audi - Rowiński Wajdemajer. Zobacz więcej.

Dodatkowo przyznano dwie specjalne nagrody - dla najbardziej popularnego samochodu użytkowego oraz dla najbardziej popularnej marki. W tej pierwszej kategorii zwyciężył Nissan Navara, zaś w drugiej Toyota.

Ze zwycięstwa wśród pojazdów użytkowych specjalnie zaskoczony nie był Krzysztof Kowalski - dyrektor ds. PR w polskim oddziale Nissan Central&Eastern Europe. - Bardzo duża popularność Nissana Navary nie jest dla nas specjalnym zaskoczeniem. Klienci docenili nie tylko jego bardzo nowoczesną stylizację, komfortowe wyposażenie, ale także, a być może przede wszystkim silnik, który jest najmocniejszym silnikiem obecnie w segmencie pickupów.

Ponadto pickupy są w Polsce w bardzo specyficznej sytuacji, gdyż z jednej strony są to pojazdy użytkowe, które mają służyć do przewożenia ładunków ze względu na bardzo dużą powierzchnię cargo, natomiast jednocześnie są to często komfortowe samochody osobowe czy terenowe, które służą do codziennej eksploatacji. Oczywiście nie można tu pominąć faktu, jakim jest możliwość odliczenia 22% podatku VAT. Więc kombinacja tych elementów powoduje to, że pickupy, a jak widać w szczególności Navara, cieszą się taką popularnością na rynku - dodał na zaskoczenie Krzyszto Kowalski.

Zobacz serwis specjalny poświęcony plebiscytowi na Internetowy Samochód Roku

Tematy w artykule: raporty

Podobne wiadomości:

Skoda Fabia najbardziej popularna w 2007 roku

Skoda Fabia najbardziej popularna w 2007 roku

Aktualności 2008-03-12

Skoda Fabia Internetowym Samochodem Roku 2007!

Skoda Fabia Internetowym Samochodem Roku...

Aktualności 2008-03-12

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport