mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Polscy poddostawcy w Lipsku

Polscy poddostawcy w Lipsku

Podczas tegorocznych targów w Lipsku polscy poddostawcy po raz pierwszy mieli możliwość prezentacji profilu i oferty swojej firmy w ramach prezentacji na Forum Wystawców "Polskie Przedsiębiorstwa Poddostawcze", która cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem.

Polscy poddostawcy w Lipsku

Szósta edycja Międzynarodowych Targów dla Poddostawców w Lipsku zakończyła się bardzo dobrym wynikiem. Liczba odwiedzających targi była o 23% wyższa niż w roku ubiegłym. Ponad 4.500 odwiedzających z branży przybyło w dniach 21 - 23.06.2005 na Nowe Tereny Targowe w Lipsku, aby zasięgnąć informacji o branży poddostawczej i uczestniczyć w  premierze targów mechatronic.

Na targach 461 wystawców z 24 krajów (dla porównania w 2004 roku - 433 wystawców z 19 krajów) zaprezentowało usługi dostawcze dla przemysłu, przede wszystkim dla przemysłu motoryzacyjnego oraz przemysłu budowy maszyn, urządzeń i konstrukcji narzędzi.

Już po raz piąty polskie przedsiębiorstwa poddostawcze miały możliwość udziału jako wystawca w ramach Polskiego Stoiska Narodowego. W tym roku w Lipsku wystawiło się 15 firm z Polski, m.in. Alpha, Asmet, Bispol, Drutex, Europejskie Centrum Rozwoju, Guss-Ex, MCI, Pafal - Grupa Apator, Polska Izba Motoryzacji, Sapa Aluminium. Po raz pierwszy wystawcy mieli możliwość prezentacji profilu i oferty swojej firmy w ramach prezentacji na Forum Wystawców "Polskie Przedsiębiorstwa Poddostawcze", która cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem ze strony publiczności - udział wzięło ponad 100 firm przybyłych na targi w charakterze odwiedzających. Po zakończeniu prezentacji na polskim stoisku odbył się organizowany przez Konsulat RP w Lipsku bankiet dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw oraz mediów. Udział polskich przedsiębiorstw poddostawczych w targach wspierany jest przez Ministerstwo Gospodarki i Pracy, które co roku obejmuje ta imprezę dofinansowaniem z Sektorowego Programu Operacyjnego Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw.

Zgodnie z wcześniejszymi oczekiwaniami organizatorów odsetek odwiedzających z branży osiągnął aż 99 %. Aż 85% spośród nich podało, iż jeśli chodzi o decyzje związane z zakupami i zaopatrzeniem, mają oni przy ich podejmowaniu głos decydujący, współdecydujący bądź doradczy.

TU zobacz pełna galerię: Z 2005 - targi dla poddostawców Lipsk 2005


Głosy polskich wystawców:

Jacek Kołacz, Regionalny kierownik eksportu, Sapa Aluminium Sp. z o.o., Łódź:
"Naszym zdaniem Lipsk jest znakomicie położony z punktu widzenia handlu między wschodnią i zachodnią Europą. Dlatego uczestniczyliśmy w targach w ramach stoiska polskiego. Nasze oczekiwania zostały w pełni spełnione. Podczas trzech dni mogliśmy zawrzeć pierwsze kontakty z potencjalnymi klientami oraz poprowadzić konkretne rozmowy z firmami poddostawczymi. Ogromną zaletą targów jest ich przejrzystość i wysoki poziom profesjonalistów z branży, którzy je odwiedzają. Dzięki temu prowadziliśmy na stoisku rozmowy z firmami, które były do nich przygotowane i miały konkretne zapytania.  Jednak nad rozpropagowaniem imprezy i jej popularnością Targi Lipskie muszą jeszcze popracować".

Artur Dywański, Kierownik Marketingu i Sprzedaży na Niemcy, Pafal, Grupa Apator, Świdnica:
"Do domu wracamy z ponad dziesięcioma konkretnymi propozycjami. Nie oczekiwaliśmy tego. Zaskoczeni jesteśmy również liczbą przeprowadzonych rozmów i dużym zainteresowaniem polskimi produktami. Osobiście uważam, że Lipsk jest pięknym miastem i niejedno tu widziałem. Chciałbym także pochwalić dość luźną i nieskrępowaną atmosferę podczas targów i optymalne możliwości transferowe. Z pewnością wystawimy się tu ponownie."

 

Tematy w artykule: wydarzenia

Podobne wiadomości:

Dębica odpowiedzialna społecznie

Dębica odpowiedzialna społecznie

Aktualności 2011-11-22

Projekt Automotive Silesia Region

Projekt Automotive Silesia Region

Aktualności 2011-11-15

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda przedstawia limitowaną serię Drive
Skoda przedstawia limitowaną serię Drive
Po sukcesie limitowanej wersji Joy przyszedł czas na specjalną wersję Drive, która bazuje na wyposażeniu Ambition, ale oferuje jeszcze więcej za atrakcyjniejszą cenę.