Nagrody te przyznawane są koncesjonerom oferującym najlepszą jakość obsługi sprzedaży i obsługi posprzedażnej od roku 2006. Premiowane są również firmy, które poczyniły największe postępy w tej dziedzinie. W roku 2007 procent klientów Renault, którzy oświadczyli, że są w pełni zadowoleni z jakości obsługi w procesie sprzedaży oraz z serwisu posprzedażnego wzrósł o 2,5 punktu procentowego i obecnie wynosi on 78,5% na całym świecie.
Wyniki uczestników z 37 krajów świata były mierzone w oparciu o dwa kryteria: wskaźnik zadowolenia z procesu sprzedaży (QVN) i wskaźnik zadowolenia z obsługi posprzedażnej (QSA). Przeprowadzono ponad 2 mln ankiet telefonicznych wśród klientów w 37 krajach. W przypadku najlepszych spośród nagrodzonych laureatów, ponad 90% ich klientów oświadczyło, że są w pełni zadowoleni z obsługi. Celem Renault jest podniesienie wyników całej sieci handlowej do średniego poziomu 80% całkowicie zadowolonych klientów, i to na całym świecie, do 2009 r.
Spośród polskich koncesjonerów nagrodzono firmę Smektała Sp. z o.o. - najlepszą pod względem jakości obsługi klienta oraz firmę Adamowscy Sp. z o.o. – największy postęp w dziedzinie jakości obsługi. Nagrody w Paryżu z rąk prezesa Grupy Renault, Carlosa Ghosna, odebrali Renata Adamowska i Stanisław Smektała.
Komentuj:
Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!