mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Porsche traci swój blask

Porsche traci swój blask

Imidż Porsche ucierpiał po przejęciu pakietu większościowego sportowej marki przez Volkswagena. Również nowa polityka dotycząca wprowadzania dostępnych dla szerszego grona osób modeli, źle wpływa na wizerunek firmy.

Porsche traci swój blask
Porsche straciło na swojej wyjątkowości. Taki wniosek wyciąga niemiecki instytut BrandControl, zajmujący się badaniem i kontrolą marek z różnych sektorów. Sondaż przeprowadzono na 500-osobowej grupie klientów, którzy na przestrzeni ostatnich miesięcy nabali samochód Porsche. Dla 30% pytanych ostatnie decyzje dotyczące Porsche, wpływają negatywnie na wizerunek producenta ze Stuttgartu.



Szczególnie zaniepokojeni sytuacją są młodzi nabywcy w przedziale wiekowym od 20 do 39 lat. Nie podoba im się połączenie z Volkswagenem czy plany dotyczące produkowania w przyszłości modeli nastawionych na masową sprzedaż. 33% osób uważa, że alians z VW wpłynie negatywnie na obraz marki także w przyszłości.

Co ciekawe w ubiegłym roku jury składające się z 2500 przedstawicieli zarządów firm, dyrektorów i innych członków kadr kierowniczych, po raz piąty z kolei przyznali koncernowi ze Stuttgartu pierwsze miejsce pod względem najlepszego wizerunku wśród niemieckich firm ze wszystkich branż.
Zobacz koniecznie: Wszystko o Porsche Wszystko o Volkswagen
Tematy w artykule: Volkswagen Porsche wizerunek

Podobne wiadomości:

Porsche 911 GT2 RS - nowy rekord na Nurburgring

Porsche 911 GT2 RS - nowy rekord na...

Aktualności 2017-10-02

Volkswagen Tiguan Allspace już w polskich salonach

Volkswagen Tiguan Allspace już w polskich...

Aktualności 2017-09-18

Komentuj:

~w 2009-09-17

masz racje. z suvem przesadzili. co z tego ze jest mocny itd. to nie ta bajka.

~Miki 2009-09-03

Kiedyś jeździłem Skodą, mówią że dla buraków, a terez właściwie przyrodnia siostra Porsche, kto wie może ... różnie jeszcze może być.

~??? 2009-09-02

no wrezcie ktos to zauwazyl "celne" decyzje dotyczace wprowadzenia suva a co gorsza diesla do oferty musialo wplynac na image firmy kojarzonej dotychczas tylko i wylacznie z samochdami sportowymi a teraz ...... super mam nadzieje ze vw doprowadzi ta firme do kompletnego dna tak sie czasem konczy chciwosc bo jak inaczej nazwac tego typu kroki skoro ferrari czy lamborghini jakos sobie radza bez diesla pod maska i jakos znajduja sie na te samochody chetni szkoda ale niemcy juz widocznie tak maja....

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Octavia 1.5 TSI już w salonach
Skoda Octavia 1.5 TSI już w salonach
Skoda Octavia jest najchętniej kupowanym modelem w Polsce. Teraz do jej oferty dołącza wersja napędzana silnikiem 1.5 TSI.
Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic