mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Pracownicze za i przeciw połaczeniu GM i PSA Peugeot Citroen

Pracownicze za i przeciw połaczeniu GM i PSA Peugeot Citroen

General Motors i PSA Peugeot Citroen ogłosiły utworzenie długoterminowego strategicznego globalnego aliansu. Europejskie Forum Pracowników General Motors/Opel/Vauxhall dostrzega w uzgodnionej współpracy pomiędzy General Motors a PSA szanse, jak i ryzyko dla Opel/Vauxhall.

Pracownicze za i przeciw połaczeniu GM i PSA Peugeot Citroen
Krótkoterminowo można by osiągnąć przede wszystkim korzyści w zakresie zewnętrznych komponentów oraz usług logistycznych. W bliskiej i dalszej przyszłości można by osiągnąć pozytywne efekty z pewnością poprzez powiązanie mocy zakupowych. Ponadto szanse dla Opel/Vauxhall dostrzega się również w zakresie Powertrain, a w szczególności w zakresie silników oraz rozwoju architektury pojazdów. Europejskie Forum Pracowników dostrzega również ryzyka, m.in. w przybierającej na sile złożoności wielu istniejących już w PSA kooperacji z innymi producentami. Również podwyższenie złożoności rozwoju poprzez zwiększenie wariantów oraz efektów poprzez połączenie zasobów, jak również kosztów dodatkowych na rzecz rozbudowy kooperacji, stanowią wymagania – czytamy w komunikacie Europejskiego Forum Pracowników General Motors/Opel/Vauxhall.

Europejskie Forum Pracowników wymaga, ażeby sojusz ten nie przysporzył niekorzyści dla zatrudnionych w szczególności w europejskich siedzibach rozwijających się oraz produkcyjnych oraz aby utrzymana została tożsamość marek Opel i Vauxhall.

Podobne wiadomości:

Nowy Opel Insignia - znamy polskie ceny i wyposażenie

Nowy Opel Insignia - znamy polskie ceny i...

Aktualności 2017-02-24

Opel Ampera-e - znamy szczegóły

Opel Ampera-e - znamy szczegóły

Aktualności 2017-02-21

Komentuj:

~seeker 2012-03-05

Właśnie ta indywidualność zatraciła renome Opla bo Opel stał się takim nijakim masowym Vauxhallem. Proponuje więc dogłębnie zmienić politykę indywidualności tych marek. Peugeot i Citroen mają bardzo wiele do zaoferowania.

~janusz311@onet.eu 2012-03-05

Pamiętam jak w niedalekiej przeszłości wrzała dyskusja,kto z producentów aut pozostanie na rynkach światowych.Bezdyskusyjne były Mercedes,BMW,FIAT i japońskie Toyota,Honda,reszta balansowała na ostrzu noża.Nikt wtedy nie traktował poważnie Koreańczyków i Chińczyków,uważając że to raczej folklor niż producenci zprawdziwego zdarzenia.Przewidywania dość dobrze się spełniły,bo Amerykanie,byłtaki moment że wisieli nad przepaścią,choć odbili się od dna,to kilka koncernów samochodowych odpłynęło w sinbą dal,nie ustrzegł się katastrofy SAAB,Anglicy,którzy miernie przędą,gdyby nie Niemcy,ich marki chyliły by się ku upadkowi.Największymi wygranymi na obecny dzień,to Korea,i w najbliższej przyszłości Chiny.Teraz nie liczą się firmy mniejsze,liczą się molochy motoryzacyjne,tak więc GM z Citroenem -Peugotem staje się bardzo możliwą fuzją i żadne protesty jeśli właściciele tego będąś chcieli,nie pomogą.Gorzej by było z Renaultem,bo to państwowa firma,i tu trzeba się bardziej liczyć ze związkami i załogą.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
W pogoni za wydajnością
W pogoni za wydajnością
Coraz bardziej zaawansowane układy wtryskowe, poza zwiększaniem mocy silników, optymalizują proces spalania obniżając zużycie paliwa i zmniejszając emisję spalin.