mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Problemy Citroena

Problemy Citroena

Francuski producent samochodów ma małe problemy produkcyjne ze swoim topowym modelem C6. Dyrektor firmy zapowiada, że jest to tylko przejściowy problem, który zostanie niebawem sukcesywnie rozwiązany.

Problemy Citroena

Wypuszczony w maju na rynek motoryzacyjny szczytowy model C6 ma być następcą historycznego modelu DS, lecz  te oczekiwania są bardzo przedwczesne. Claude Satinet, jeden z dyrektorów Citroena, marki która wchodzi jako jedna z dwóch w skład PSA, tłumaczy sedno sprawy. Problem leży w fabryce Rennes, umiejscowionej we wschodniej części Francji. Produkuje ona dziennie niedostateczną ilość samochodów. Zamiast planowanych stu egzemplarzy dziennie, montowanych jest jedynie 40 do 50 sztuk.

Kierownictwo tłumaczy to jako przejściowy problem, przez który nie może zostać osiągnięta pełna wydajność, wobec czego następują opóźnienia w dostarczaniu samochodów. Sprzedawany od maja flagowy model podbija powoli rynek niemiecki, gdzie do tej pory niepodzielnie królował Mercedes wraz z BMW oraz Audi. Analizy, które zostały przeprowadzone na tamtym rynku wykazały, że na tamtejszym rynku samochód został przyjęty bardzo ciepło. Jak do tej pory udało się sprzedać trzy tysiące modeli C6. W pierwsze miesiące sprzedaży przyniosły całkowitą sprzedaż na poziomie 7653 tysięcy, natomiast prognozowana roczna sprzedaż miała wynieść 1,4-1,5 milionów egzemplarzy.

Czytaj także:

Citroen C4 z nową przekładnią (2006-07-07)

PSA na małym plusie (2006-07-06)

Nowości Citroena (2006-06-30)

Zobacz koniecznie: Wszystko o Citroen C6 Wszystko o Citroen
Tematy w artykule: Citroen Citroen C6

Podobne wiadomości:

Znamy polski cennik Citroena C3 Aircross

Znamy polski cennik Citroena C3 Aircross

Aktualności 2017-08-05

DS - PSA wybuduje w Polsce nową sieć salonów

DS - PSA wybuduje w Polsce nową sieć salonów

Aktualności 2017-05-30

Komentuj:

~paralityk 2008-04-29

Przejechałem nim kilkanaście tysięcy kilometrów. Jest prawie idealny. Jedyne zaobserwowane wady to: 1-chyba za duże felgi (18 cali) na nasze dziurawe drogi. Fabryczne są przeznaczone do jazdy po europejskich drogach. Może spróbuję założyć 17 i wyższy profil opony. 2-pali prawie 12 litrów oleju napędowego na 100 km (silnik 2.7 HDI, Warszawa, prędkość średnia 26 km/h) 3-jest bardzo brzydki (ale dlatego go kupiłem :) ) Gdybym mógł wybrzydzać to: 1-przydałaby się dodatkowa informacja wyświetlana na szybie - temperatura zewnętrzna 2-przyciski sterowania twardością zawieszenia i trybem jazdy przydałyby się na kierownicy 3-mocniejszy silnik :)

~Jerzy 2007-01-20

Mam obecnie 3 citroeny i zapewniam was, że większość "opinii" o citroenie wypisują ludzie, którzy nimi nie jeżdżą. Podchodząc do każdego "hydro" jak do dziwadła, które się nie sprawdzi. I zacznie się psuć. Kiedy mój 4 letni syn bujał BX-a 20 cm w dó i w górę, ciągnąc za tylny zderzak, to zdumienie ludzi nie miało granic. Każdy widział jak fantastyczne miękki jest ten samochód, ale przy kupnie zawsze wybierał produkt niemiecki. Jak sprowadzałem nowego Xm to gość przyjechał nim i nie chciał mi go sprzedać. Pojechał po następnego i dopiero ten był mój. Jak powiedział "całe życie jeździłem Mercami, i dopiero te 600 km uświadomiły mi jak niewiele wiedziałem o komforcie. Tak C6 jest teraz na celowniku. Jak tylko pojawią się uzywane...

~citroxm 2006-12-18

Nie bardzo wiem o czym Państwo piszecie?Zrównanie citro c6 z peugeot 407 to chyba nieporozumienie!! To zupełnie inna klasa - chyba nikt z Was nie jeździł citroenem z wyższej półki!!!!!!!!!!!!! Przyłączam się do głosu przedmówcy - 1,4mln samochodów tej klasy rocznie to chyba senne marzenie!!!!!!!!!!!!!!! To nie małolitrażówka pospolitej marki!! Jeździłem już samochodami najwyższej klasy , jednak żaden nie może się zrównać komfortem jazdy z citroenem ,choćby xm. Czy ktoś z was jeździł citro xm lub omawianym c6 ??????????? - wątpię. Więcej praktyki , mniej teorii - to moja rada. Pozdrawiam serdecznie i życzę sukcesów w dalszej twórczości.

~seb 2006-07-08

E..., chyba trochę koloryzujecie z tą sprzedażą C6 na poziomie 1,4 mln egz.rocznie.Tak nawiasem , to przajściowe kłopoty w produkcji powodowane są głównie przez fabrykę , która ma przejściowe kłopoty produkcyjne ... - skąd to znamy ?

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Octavia 1.5 TSI już w salonach
Skoda Octavia 1.5 TSI już w salonach
Skoda Octavia jest najchętniej kupowanym modelem w Polsce. Teraz do jej oferty dołącza wersja napędzana silnikiem 1.5 TSI.
Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic Sky is the limit – Nowa Mazda CX-5 nie zna granic