mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Program Premium Club z nowym partnerem

Program Premium Club z nowym partnerem

Program Premium Club, którego jednym z twórców jest Statoil, wystartował 26 listopada 2002 roku. W chwili obecnej liczba wydanych kart PC przekroczyła 1.750.000.

Statoil Polska, proponuje w ramach programu standardowe punkty za zakupy paliw, akcesoriów samochodowych, za wydatki w automatycznych myjniach samochodowych i sklepach Statoil. Uczestnicy programu premiowani są także dodatkowymi bonusami.

W najnowszej ofercie Premium Club - „Happy weekends!” każdy klient, który wyda na paliwo 100 PLN otrzyma dodatkowo 100 punktów bonusowych. W zimowej propozycji Statoil, dodatkowe punkty można także zdobywać kupując płyny do spryskiwaczy, odmrażacze do szyb i korzystając z myjni samochodowych.

Pojawienie się nowego partnera w programie – Banku Przemysłowo Handlowego PBK – i możliwości jakie ze sobą niesie, ma być dodatkowym źródłem zadowolenia i satysfakcji klientów stacji Statoil. Dzięki przystąpieniu do programu Banku Przemysłowo Handlowego PBK, w ręce uczestników oddana została karta kredytowa pod wspólną marką: Premium Club – BPH PBK.

„Nowa karta w szczególny sposób powinna zainteresować uczestników programu, którzy często dokonują płatności przy ich użyciu. Korzystanie z karty Premium Club – BPH PBK, poszerzy bowiem możliwości zbierania punktów Premium Club w różnych miejscach sprzedaży” – mówi Agnieszka Brukszo, dyrektor marketingu Statoil Polska.

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku
Skoda utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku
Skoda po raz kolejny nie pozostawiła szans konkurentom. Cały rynek samochodów nowych zanotował wzrosty, ale czeska marka wyraźnie zwiększyła dystans w stosunku do konkurentów. Skoda była najchętniej wybieraną marką w Polsce wśród klientów indywidualnych i flotowych.