mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Puchar Konfederacji z Hyundaiami

Puchar Konfederacji z Hyundaiami

Podczas rozpoczętego w miniony weekend piłkarskiego Pucharu Konfederacji w Brazylii Hyundai dostarczył flotę ponad 300 pojazdów, którymi będą się poruszać przedstawiciele FIFA oraz zaproszeni goście.

Puchar Konfederacji z Hyundaiami
Hyundai, oficjalny partner motoryzacyjny Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2014, rozpoczął już odliczanie dni do tego największego na świecie sportowego święta. Wydarzeniem inaugurującym była oficjalna ceremonia przekazania floty samochodów na Puchar Konfederacji, która odbyła się na brazylijskim stadionie narodowym Estádio Nacional w Brasilii. W uroczystości wzięli udział najważniejsi przedstawiciele FIFA oraz zarządu firmy.

Puchar Konfederacji to międzynarodowy turniej piłkarski, organizowany przez FIFA. Rozgrywany jest co 4 lata w kraju, który rok później jest gospodarzem Mundialu. Puchar Konfederacji jest więc niejako sprawdzianem generalnym przed samymi mistrzostwami.

Puchar Konfederacji to najlepszy sposób na sprawdzenie w realnych warunkach, jaki jest stopień przygotowania do imprezy – czy działa cały system organizacyjny i logistyczny wydarzenia. Dlatego Hyundai, od którego zależy cały transport naziemny, już teraz przekazał organizatorom flotę 302 pojazdów, w skład której wchodzą wielokrotnie nagradzane modele HB20, projektowane i produkowane specjalnie z myślą o rynku brazylijskim.

W skład floty 302 samochodów przekazanych przez Hyundaia, wchodzą modele: HB20 (33 sztuki), Veloster (100), Genesis (5), Azera (25), Santa Fe (10), ix35 (45), H1 (65) oraz H100 (19).

Oprócz dostarczenia floty, Hyundai uruchomi różnorodne programy marketingowe powiązane z wydarzeniem. Wraz z innymi partnerami FIFA, Hyundai zorganizuje Strefy Kibica w Rio de Janeiro, Sao Paulo i Belo Horizonte, dając brazylijskim miłośnikom futbolu okazję do wspólnego oglądania transmisji oraz dzielenia się pasją i sportowymi emocjami.

Od podpisania umowy sponsorskiej z FIFA w roku 1999, która objęła Mistrzostwa Świata 2002 w Korei Południowej i Japonii, Hyundai pełni funkcję oficjalnego partnera motoryzacyjnego Pucharu Świata FIFA w latach 2002, 2006 i 2010, a także wielu innych rozgrywek FIFA, w tym Pucharu Konfederacji FIFA. W 2010 roku firma przedłużyła strategiczną umowę sponsorską z FIFA, obejmując nią rozgrywki Mistrzostw Świata FIFA w latach 2018 i 2022.

Podobne wiadomości:

Hyundai Ioniq - znamy cenę w Polsce

Hyundai Ioniq - znamy cenę w Polsce

Aktualności 2016-09-07

Hyundai rozmawia z Google

Hyundai rozmawia z Google

Technika 2016-08-18

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Prześlij zdjęcie i zagraj o jedną z 30 nagród
Konkurs na 25-lecie magazynu "auto motor i sport". Zrób sobie zdjęcie z jubileuszowym wydaniem magazynu i prześlij je do nas koszystając z formularza na stronie. Masz szansę na wygranie jednej z 30 nagród. Weź udział!
Wydania cyfrowe auto motor i sport Wydania cyfrowe auto motor i sport