mojeauto.pl > motogazeta > Aktualności > Rajd Jordani: Kościuszko w Superally

Rajd Jordani: Kościuszko w Superally

Prowadzący po 6 odcinkach specjalnych w klasyfikacji SWRC Michał Kościuszko i Maciek Szczepaniak reprezentujący zespół Dynamic World Rally Team nie wystartowali do ostatniego w pierwszym etapie odcinka specjalnego z powodu awarii paska alternatora.

Rajd Jordani: Kościuszko w Superally
Polska załoga jadąca w pełnym cyklu Mistrzostw Świata SWRC samochodem Ford Fiesta S2000 wystartuje do drugiego etapu Rajdu Jordanii w systemie SupeRally z doliczoną karą za nie przejechanie jednego odcinka specjalnego. Po pierwszym etapie w Rajdzie Jordanii w klasyfikacji SWRC prowadzi Bernardo Sousa  przed Xavierem Ponsem (+12.1). Trzecią lokatę zajmuje Michał Kościuszko ze stratą do prowadzącego 9:38.7.



„Wszystko przebiegało zgodnie z planem. Do 7 odcinka specjalnego prowadziliśmy w rajdzie. Niestety mieliśmy problem techniczny, który uniemożliwił nam start do ostatniego w dniu dzisiejszym odcinka specjalnego. Nasz Ford Fiesta zatrzymał się na dojazdówce do 7 odcinka specjalnego. Dostaliśmy 10 minut kary i spadliśmy na trzecie miejsce w klasyfikacji SWRC. Przed nami długi rajd i wiele może się jeszcze wydarzyć. Nie tracimy nadziei. Jutro wystartujemy w systemie SupeRally i zamierzamy utrzymać swoje tempo.” - powiedział Michał Kościuszko.

W drugim dniu Rajdu Jordanii zawodnicy mają do pokonania 6 odcinków specjalnych o łącznej długości 138,28 km. Organizatorzy na trasie drugiego etapu zaplanowali dwa przejazdy trudnej, krętej próby prowadzącej z północy na południe przez „ziemię niczyją” na granicy Jordanii z Palestyną - OS-u Jordan River.

Podobne wiadomości:

Ford Focus RS WRC Edition

auto motor i sport 0000-00-00

Skoda wspiera rajdowe talenty

Skoda wspiera rajdowe talenty

Aktualności 2017-09-22

Komentuj:

Brak komentarzy! Wypowiedz się, jako pierwszy!

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Słaby wzrok za kierownicą
Słaby wzrok za kierownicą
Podczas prowadzenia auta dobry wzrok to podstawa – ryzyko spowodowania wypadku przez kierowcę o zbyt małej ostrości wzroku jest większe niż u osób, które nie mają wady wzroku.